Omakotiliiton jäsenyhdistyksen jäsenenä saat valokuidun kotiin nyt 100 €:n alennuksella!

Tilaa nyt kotiisi markkinoiden paras tiedonsiirto, nopea ja toimintavarma valokuitu. Valokuituyhteys on vakaa, nopea ja koko rajaton kaista on vain sinun kotisi käytössä: voit nauttia videoista ja peleistä, jotka eivät pätki. Valokuitusen verkossa voit valita laajakaistan ja muut lisäpalvelut kymmenistä eri vaihtoehdoista.

Tarkista alueesi saatavuus Valokuitusen sivuilta ja lunasta etusi tilauksen yhteydessä alennuskoodilla, jonka löydät jäsensivuilta (kirjautumisohjeet tästä).

Alennus koskee vain uusia tilauksia Omakotiliiton jäsenille ja on voimassa alueen hinnoista tilaushetkellä, eikä sitä voi yhdistää muihin etuihin. Tarkemmat kampanjaehdot löydät Valokuitusen sivuilta. Etu on voimassa 31.12.2024 saakka.

Valitsemalla kotiisi Valokuitusen saat:

1. Markkinoiden parhaan teknologian kodin tiedonsiirtoon
  2. Vapauden vaihtaa nettiliittymän toimittajaa ja valita sinulle sopivat palvelut
  3. Nopean ja vakaan yhteyden vain omaan käyttöösi
  4. Kiinteän hinnan ja huolettoman avaimet käteen -palvelun
  5. Luotettavan toimituksen: rakennamme yli 85 % myyntialueistamme
  6. Ympäristöä säästävän yhteyden: kuitu käyttää sähköä vain tuhannesosan mobiiliverkon kulutuksesta

Valokuitunen tekee kodeista toimivampia kuin koskaan rakentamalla valokuituverkkoa ympäri Suomen taajamien koteihin ja yrityksille. Omistajamme ovat Telia ja CapMan Infra. Tuomme valokuidun jo yli 300 000 suomalaiskodin ulottuville ja investoimme lähivuosina yli 400 miljoonaa euroa uusien valokuituverkkojen rakentamiseen. Starttasimme toimintamme huhtikuussa 2020, ja meillä on tällä hetkellä yli 100 työntekijää.