Omakotiliiton jäsenkortti on käyttövalmis St1:n käteisalennuskortti!

St1- ja Shell-edut:

Omakotiliiton jäsenkortin kääntöpuolella oleva magneettiraita toimii St1 Käteisalennuskorttina. Kortilla saat polttoaine-etua yli 400 St1- ja Shell-asemalla Suomessa. Shell Express -asemat eivät kuulu edun piiriin. Etu on asemakohtainen ja se vaihtelee, taaten aina kilpailukykyisen hinnan. Polttoaine-edun lisäksi saat kortilla vaihtuvia alennuksia HelmiSimpukasta.

Tilaa St1:n lämmitysöljyä numerosta 0800 131 031 (arkisin klo 7–17 ja la klo 9–15) niin saat myös alennusta - heti, kun maksat tilauksen yhdessä erässä. (Huomaa, että osassa jäsenkortteja oleva vanha palvelunumero 0800 166 266 ei ole enää käytössä.)

Lue lisää eduistasi.

Rekisteröimällä jäsenkortin ja antamalla rekisteröimisen yhteydessä markkinointiluvan, saat rekisteröitymisen mukana yllätysedun! Lisäksi pääset hyödyntämään muita kulloinkin voimassa olevia St1:n tarjoamia kumppanietuja sekä saat tiedon ajankohtaisista etukampanjoista.

Järjestökortti = St1 Käteisalennuskortti
Omakotiliiton jäsenkortti on käyttövalmis St1 Käteisalennuskortti! Kortissa oleva magneettiraita toimii siis aivan kuten keltainen St1 Käteisalennuskortti.