Omakotiliiton webinaarit

Omakotiliiton järjestämät webinaarit eli verkkokoulutukset ovat avoimia kaikille Omakotiliiton jäsenyhdistysten jäsenille. Webinaarit tallennetaan, ja ne ovat myöhemmin katsottavissa jäsensivuilla. Ilmoittautuneet saavat viestin sähköpostiinsa heti, kun tallenne on katsottavissa.

Tulevat webinaarit

Ilmoittaudu webinaareihin täällä. Tilaisuudet järjestetään Zoom- tai Teams-verkkokokousohjelmalla.

Tallenteet webinaareista

Löydät tallenteet pidetyistä webinaareista kirjautumalla jäsensivuille.


Webinaaritallenteet-sivulle pääset tästä.

Voit kirjautua jäsensivuille jäsenkortistasi löytyvällä jäsennumerolla tai sähköpostiosoitteellasi.

Tilaa itsellesi salasana ennen ensimmäistä kirjautumista "Tilaa uusi salasana" -painikkeesta. Jos jäsentiedoissasi ei ole sähköpostiosoitettasi, voit ilmoittaa sen tämän sivun lomakkeella.

Jos kirjautuminen ei onnistu, katso tästä tarkemmat kirjautumisohjeet tai ole yhteydessä osoitteeseen toimisto@omakotiliitto.fi.




Zoom-ohjeet

Voi osallistua webinaariin joko
  • Zoom-ohjelman kautta (voit keskustella ja kommentoida) tai
  • internetselaimen kautta (jolloin pääset vain kuuntelijaksi mukaan).

Yleensä webinaareissa osallistujien mikrofonit on mykistettyinä ja voit esittää kysymyksiä chat-toiminnon kautta.

Jos kirjaudut ensimmäistä kertaa Zoomiin, varaa hetki aikaa Zoom Client for Meeting -ohjelman lataamiseen koneellesi. Lisäosan lataamisen voi tehdä myös etukäteen klikkaamalla webinaarin osoitelinkkiä.

Liity kokoukseen klikkaamalla ”Join Webinar”-painiketta. Valitse "Join with computer audio". Tämän jälkeen webinaarin pitäisi avautua itsestään.

Jos ohjelma kysyy webinaarin ID-numeroa, se on webinaarilinkissä oleva numerosarja.


Alla kuvassa pikaohje. Tarkempia ohjeita löydät täältä Siviksen sivuilta.

Klikkaa kuva suuremmaksi