Verisure – Suomen suosituin kotihälytin

Turvaa kotisi Suomen suosituimmalla hälytysjärjestelmällä

Verisure tuottaa markkinoiden monipuolisinta turvapalvelua ja hälytyskeskuksemme reagoi 30 sekunnissa murron tai tulipalon sattuessa. Hälytyskeskuksemme valvoo kotiasi ympäri vuorokauden turvatakseen kotisi ja kaiken sinulle rakkaan.

Etuna tarjoamme Omakotiliiton jäsenelle

1. Ilmaisen kodinturvakartoituksen
  2. Jopa 250 € lisälaite-edun hälytysjärjestelmän hankintaan

Alennus koskee vain uusia tilauksia Omakotiliiton jäsenille. Alennusta ei voi yhdistää muihin kampanjoihin tai tarjouksiin.

Soita ja lunasta etusi numerosta 010 217 9110 tai jätä yhteydenottopyyntö: www.verisure.fi/omakotiliitto

Verisure on Suomen suosituin kotihälytin

Verisuren ammattimaisesti valvottu palvelu pitää sisällään älykkäitä ratkaisuja arjen helpottamiseen, palo- ja murtoturvan parantamiseen, vesivahinkojen ennaltaehkäisyyn sekä henkilöturvaan niin kotona kuin kodin ulkopuolellakin.

Verisuren hälytyskeskus reagoi hälytyksiin 30 sekunnissa, määrittää video- ja äänivarmennuksen kautta avuntarpeen ja välittää oikean avun paikalle.

Verisure palvelee jo yli 300000 suomalaista.

Verisuren kodinturvakartoituksella turvallisuusasiantuntijamme käy läpi kotisi tämänhetkisen tilan paloturvan, murto- ja vesivahinkoriskien, sekä perheenjäsenten turvallisuuden kannalta. Kartoituksella käydään läpi muun muassa palovaroittimien toimintaa ja sijoittelua, poistumisreittejä, lukitusta ja toimintaa hätätilanteessa. Saat kartoituksesta sähköisen raportin ja turvallisuusasiantuntijamme ehdotukset kotisi turvallisuuden parantamiseen.