Asianajotoimisto Kontturi & Co Oy tarjoaa Omakotiliiton jäsenetuna RiitaHalki-palvelun.

Omakotiliiton yhdistyksen jäsenenä voit toimittaa sähköpostitse osoitteeseen riitahalki@kontturi.fi

1. selostuksen erimielisyyttä tai riitaa koskien
  2. sekä asiaa koskevan tausta-aineiston.

Kontturin toimisto tutustuu selostukseen ja aineistoon, ja ottaa yhteyttä puhelimitse arkipäivisin 24 tunnin kuluessa viestin saamisesta. Saat toimenpidesuosituksen siitä, mitä erimielisyys- tai riitatilanteessa kannattaa näkemyksemme mukaan tehdä.

Palvelun käyttö edellyttää, että jäsen on oma-aloitteisesti yrittänyt ratkaista riitaa toisen osapuolen kanssa siinä onnistumatta ja haluaa saada oikeudenmukaisen ratkaisun kokemansa haitan poistamiseksi.

Aikaan ja paikkaan sitomattoman palvelun tarkoituksena on tuottaa kannanotto siitä, kuinka jo viriämässä oleva tai pidempään kehittynyt erimielisyys kannattaisi edullisesti, nopeasti ja tehokkaasti ratkaista. Palvelua hyödyntäen voi säästää selvää rahaa, ja aikaa sekä ennen kaikkea saada päätökseen asian, josta jäsenellä on epätietoisuutta.

Yhteydenotto palvelun kautta ei muodosta maksullista toimeksiantosuhdetta, eikä velvoita Omakotiliiton jäsentä mihinkään.