Cramo-banneri

Alennusta 20 % vuokrakoneista ja laitteista

Muista kertoa jäsenyydestä jo tuotetta varatessasi (puhelimessa/ sähköpostissa) tai näyttää jäsenkorttisi heti myymälässä vuokrausta sopiessasi. Jos sinulla on asiakastili Cramon verkkokaupassa, sinun tulee pyytää jäsenhintojen aktivointi tilillesi.

• Cramo Finland Oy myöntää kulloinkin voimassa olevan Cramon verkkokaupan hinnoista 20 %:n alennuksen Omakotiliiton jäsenyhdistysten jäsenille.
  • Hintoihin lisätään voimassa oleva arvonlisävero. Huomaa: verkkokauppa näyttää hinnat ilman arvonlisäveroa. Katso tarkemmin hintatiedot tuotteen kohdalta linkistä ”Katso hintatiedot”.
  • Alennukset eivät koske nettohintaisia tuotteita (N), asennuspalveluiden hinnastoa, jälleenvuokrauksia, jälleenmyytäviä, peitevuokrauksia, kuljetuksia, siirtokelpoisia tiloja eikä kaluston korjaus- ja veloituslaskuja.
  • Cramo pidättää oikeuden hinnaston muutoksiin. Mikäli alv tai joku muu vastaava Cramosta riippumaton tekijä sopimuskaudella muuttuu, Cramo on oikeutettu muuttamaan hintoja vastaavasti.
  • Erillisen tarjouksen mukaan Julkisivupalvelut (terästelineet, hissit ja mastolavat), sääsuojat ja työmaatilat.

Vuokraa tuotteita

Etsi lähin vuokraamo

Cramon vuokraamojen yhteystiedot löydät täältä.

Olemme täyden palvelun rakennuskonevuokraamo ja tarjoamme rakentamista, saneeraamista ja kunnossapitoa tukevia palveluja. Monipuoliseen palveluvalikoimaamme kuuluvat mm. olosuhdehallinta-, julkisivu-, sähköistys-, valaistus-, työmaatila-, turvallisuus, etävartiointi- ja kulunvalvontapalvelut sekä koulutus. Kannamme vastuun paitsi hyvästä asiakaspalvelusta, myös toimitusten aikatauluista ja kaluston sekä palveluiden ensiluokkaisesta laadusta. Siksi Cramo on oikea valinta.