Tallin Silja Club One

Liity Club One -jäseneksi veloituksetta, suoraan Silver-tasolle

Tallink Silja ja Club One tarjoavat Omakotiliiton jäsenille mahdollisuuden liittyä Club One -jäseneksi veloituksetta, suoraan kanta-asiakasohjelman keskimmäiselle Silver-tasolle.

Silver-tason etuihin kuuluu mm. jopa 20 % perusalennus tietyistä normaali-hintaisista tuotteista. Lisätiedot ohjelmasta ja kaikista kanta-asiakkuuden eduista löydät osoitteessa www.clubone.fi. Voit liittyä Club One -asiakkaaksi osoitteessa www.clubone.fi/erikoisliittyminenn

Liittyminen tapahtuu Omakotiliiton sopimusetunumerolla 99399.

Jos olet jo Bronze-tason asiakas, ilmoita Club One -kanta-asiakasnumerosi, maininta jäsenyydestä ja sopimusetunumero sähköpostitse osoitteeseen erikoisliittymiset@tallinksilja.com, niin siirryt Silver-tasolle. Huomioithan, että etu on henkilökohtainen ja kertaluonteinen. Silver-taso on voimassa 12 kk, lisätietoa tasomääritelmistä www.clubone.fi.

Matkojen hintatiedot ja varaukset: Puh. 0600 152 68, ma-pe 8-21, la 9-18, su 10-18 (1,74 €/vastattu puhelu + aina pvm/mpm).

Oikeudet muutoksiin pidätetään.