Jäsensivuille kirjautuminen & uuden salasanan tilaaminen

• "Kirjaudu sisään" -painike löytyy sivuston oikeasta yläkulmasta (sinisellä). Voit myös klikata tästä.

• Kun kirjaudut ensimmäistä kertaa, tilaa itsellesi uusi salasana/varmistuskoodi sähköpostiisi: klikkaa kirjautumisnäkymässä "Tilaa uusi salasana". Pääset myös tästä uuden salasanan tilaussivulle.
  • Syötä sähköpostiosoitteesi ja paina "Lähetä". Sähköpostisoitteeseesi lähetetään varmistuskoodi, joka sinun tulee syöttää seuraavalle sivulle. Selainta tai välilehteä ei saa sulkea missään vaiheessa prosessia.
  • Uutta salasanaa voi pyytää - ja saada varmistuskoodin - vain siihen sähköpostiosoitteeseen, joka on kirjattu jäsentietoihisi. Mikäli tiedoissasi ei ole s-postiosoitetta tai se löytyy rekisteristämme jostain syystä useampaan kertaan, salasanan tilaus ei onnistu. Ota tällöin yhteyttä Omakotiliiton toimistoon: toimisto@omakotiliitto.fi tai p. 09 680 3710.
  • Varmistuskoodin avulla pääset asettaa itsellesi mieluisan salasanan.
  • Kirjautumisen onnistuttua pääset sinisestä yläpalkista Jäsensivuille:

Kirjautumisohje kuvina

1.

2.

3.

4.

5. Varmistuskoodin syöttämisen jälkeen pääset asettamaan itsellesi mieluisan salasanan

6.

7.

8.

9. Sirry jäsensivuille sinisen yläpalkin kautta:

10. Jäsensivuilta löydät mm. neuvontapalvelumme puhelinnumeron ja tallenteet liiton järjestämistä webinaareista