Virkistyshotelli Yyteri tarjoaa Omakotiliiton jäsenyhdistysten jäsenille

1. -20 % alennuksen standard-huoneista ja normaalihintaisista majoituspaketeista (ei koske sviittejä).
  2. Erikoisetuna tarjoamme 1 vrk:n perhepaketin hintaan 120 € / vrk (2 aikuista ja 2 lasta 4-14 v.). Perhepakettiin sisältyy 1 vrk:n majoitus perhehuoneessa, buffet-aamiainen sekä kylpylän ja kuntosalin vapaa käyttöoikeus aukioloaikoina.

Tarjoukset ovat voimassa 2.1.-31.5.2023 sekä 1.9.-31.12.2023 (ei voimassa erikoistapahtumien tai juhlapyhien aikana, oikeudet muutoksiin pidätetään). Etuhintaisia huoneita on rajallinen määrä. Varausta tehdessä tulee mainita jäsenyys ja jäsenyys on todistettava sisäänkirjautuessa - huoneessa tulee majoittua vähintään 1 jäsen etuhinnan saamiseksi. Varaukset puhelimitse 02 628 5300, info@virkistyshotelli.fi.

Virkistyshotelli Yyteri

Sipintie 1, 28840 Pori
p. (02) 628 5300
info@virkistyshotelli.fi

Maisemasauna Pramee. Kuva: Virkistyshotelli Yyteri

Täytä vatsasi, tanssi kuin dervissi tai laiskottele ja nauti – uudistunut Virkistyshotelli Yyteri on tämän kaiken tyyssija. Päiväsi kruunaa lempeät unet uniikkien maisemien yllä ja raikkaiden merituulien äärellä.