Kumppaniksi?

Omakotiliitto tekee monipuolista yhteistyötä yritysten, järjestöjen ja julkisen sektorin kanssa edistääkseen ja tukeakseen laajan jäsenkunnan etuja.

Jäsenedut

Halutko tarjota liiton jäsenille hyvän edun? Jäsenedut ovat loistava tapa tehdä yhteistyötä ja hyvät edut saavat näkyvyyttä liiton toiminnassa. Edun jäsen saa käyttöönsä näyttämällä jäsenkorttiaan. Jäsenetu voi olla paikallinen, alueellinen tai valtakunnallinen.

Kannattajajäsenyys

Omakotiliiton kannattajajäsenet tukevat liiton toimintaa. Kerromme saamastamme tuesta sekä kotisivuillamme että sähköisessä jäsenkirjeessä. Kannattajajäsenmaksu on 1 000 € vuodessa. Julkaisemme myös kannattajajäsentemme kiinnostavia uutisia verkkosivuillamme. Tervetuloa mukaan kannattajajäseneksi!

Mainonta

Omakotilehdestä löydät tietoa asumisesta, remontoinnista, rakentamisesta, lämmityksestä, sisustuksesta ja puutarhanhoidosta. Lehdessä pureudutaan myös ajankohtaisiin lainsäädäntöhankkeisiin. Lehti on aina asukkaan asialla. Lehti ilmestyy neljä kertaa vuodessa. Lehti tavoittaa vähintään 75 000 lukijaa.  Tutustu ilmoitushintoihin.

Sähköinen jäsenkirje tavoittaa sähköisesti 42 000 liiton jäsentä. Jäsenkirje ilmestyy 7 kertaa vuodessa ja on myös luettavissa kotisivuilla.

Ota yhteyttä!

Onko mielessäsi ehdotus yhteistyöstä? Jos yhteistyö tuo myös etua jäsenille ja toimintaamme ota yhteyttä katja.keranen@omakotiliitto.fi.