Myllärinlaakson Omakotiyhdistys

YHDISTYKSEN VUOSIKOKOUKSEN PÖYTÄKIRJA

Kokous pidettiin 25.4.2018 Asukastalo Myllärin kokoushuoneessa os. Kiviparintie 2, klo 18.00 alkaen

1.       Eero Salminen avasi kokouksen klo 18.05 toivottamalla osanottajat tervetulleiksi vuosikokoukseen.

2.       Kokouksen puheenjohtajaksi valittiin kokouksen avaaja Eero Salminen

3.       Puheenjohtaja pyysi Ossi Lehtistä kokouksen sihteeriksi ja kokous hyväksyi sihteerin valinnan.

4.       Todettiin läsnäolijat: Kokouksessa oli läsnä 9 henkilöä, kahdeksasta eri taloudesta.  Lista kokouksen osanottajista pöytäkirjan liitteenä.

5.       Kokous todettiin oikein koolle kutsutuksia ja päätösvaltaiseksi.

6.       Pöytäkirjantarkastajiksi ja tarvittaessa ääntenlaskijoiksi valittiin Pasi Ovaskainen ja Juhani Juntunen.

7.       Kokouksen osanottajille jaettu esityslista hyväksyttiin kokouksen työjärjestykseksi.

8.       Yhdistyksen vuosikertomus 2017

Vuosikertomuksessa korjattiin vuoden 2017 vuosikokouksen pitopaikaksi Puu-Myllypuron kylätalo, osoite Ryynimyllynkatu 1.  Muilta osin vuosikertomus hyväksyttiin johtokunnan esittämässä muodossa.

9.       Yhdistyksen tuloslaskelma, tase ja tilintarkastajan lausunto 2017.

Kokouksen puheenjohtaja esitteli tuloslaskelman ja taseen, sekä luki toiminnantarkastajan lausunnon vuoden 2017 toiminnasta. Toiminnantarkastaja suositteli tilinpäätöksen hyväksymistä ja vastuuvapauden myöntämistä tilikaudesta 1.1.2017-31.12.2017.

10.   Päätettiin vahvistaa tilinpäätös ja myöntää tili- ja vastuuvapaus johtokunnalla tili- ja toiminta-kaudelta 1.1.2017 - 31.12.2017.

11.  Kokous päätti että toimikauden ylijäämä  +218,62 € siirretään voitto/tappiotilille.

12.   Toiminta- ja taloussuunnitelma vuodelle 2018

Pöytäkirjan liitteinä toimintasuunnitelma vuodella 2018 sekä kauden toiminnan budjetti. Kokous päätti, että johtokunnan esittämän Karhunkaatajan kaavoituksen ohella, yhdistys seuraa Myllärintie 10 alueen korjausrakentamissuunnitelmia koska on saatu alustavia tietoja, että Helsingin Heka-talot olisi rakentamassa tontille 5 kerrosta korkeita taloja

13.  Jäsenmaksuksi vuodelle 2018 päätettiin jo vuoden 2017 vuosikokouksessa ennakoitu 30 €.  Jäsenmaksu peritään Suomen Omakotiliiton kotiin postitse lähettämällä laskulla.

14.   Vuoden 2019 jäsenmaksuksi ennakoitiin myös 30 € ja sen perintä Suomen Omakotiliiton kotiin lähetettävällä laskulla.

15.   Päätettiin että yhdistyksen toimihenkilöille ei makseta palkkioita.

16.   Yhdistyksen puheenjohtajan vaali seuraavalle toimikaudelle

Ehdokkaita virkaan ei ollut.  Pyydettäessä Eero Salminen suostui vielä yhdeksi kaudeksi toimimaan yhdistyksemme puheenjohtajana.

17.   Päätettiin johtokunnan jäsenten lukumääräksi tälle kaudelle 6 (säännöt § 6: 6 – 8 jäsentä)

18.   Yhdistyksen johtokuntaan valittiin seuraavat jäsenet:  Seppo Hänninen, Juhani Juntunen, Matti Raikunen, Kai Pekkarinen, Ossi Lehtinen ja uutena yhdistyksen jäsenenä Ira Karhunen.

19.   Toiminnantarkastajaksi valittiin Leena Räsänen ja hänen varamiehekseen Eeva Juntunen.

20.   Kokoukselle ei ollut esitetty muita asioita.

21.   Kokous päätettiin klo 19.03

Helsingissä 26.4.2018

Eero Salminen                                                          Ossi Lehtinen

kokouksen puheenjohtaja                                    kokouksen sihteeri