Myllärinlaakson Omakotiyhdistys

MOY:n jäsenkirje 20.4.2024

Kevättapahtuma ja vuosikokous 17.4.2024
Paikalla oli n. 25 jäsentä

K-Rauta Lanternan kauppias Vesa Hautamäki kertoi kaupan laajasta valikoimasta ja uudistuneesta puutarhaosastosta ja tarjosi paikalla olijoille yllätyskassin, mm merkittävän alennuskupongin.

Uusi jäsenetu: K-Lanterna antaa yhdistyksemme jäsenille 7% alennuksen varastotuotteista. Etu on voimassa syyskuun loppuun saakka (poislukien tietyt tarjoustuotteet). Näytä jäsenkorttia kassalla

Stadin ammatti- ja aikuisopiston opettaja Vesa Romppanen esitteli oppilaitoksen toimintaa. Opisto kouluttaa mm. Kiinteistöalan ammattilaisia. Opiston oppilaat voivat tehdä opettajan johdolla pienimuotoisia kunnostustöitä: kivityöt pihalla, puutarhan kunnostus, pienet puurakenteet (esim. jätekatos).
Yhteyshenkilö: Vesa Romppanen, p. 050-4657491 , vesa.romppanen@edu.hel.fi

Vuosikokouksessa käsiteltiin sääntömääräiset asiat.

Yhdistyksen puheenjohtajaksi valittiin Matti Hotari
Matti Hotari, mattihotari@gmail.com

Yhdistyksen hallitukseen valittiin:
Björn Lindqvist, Vesa Vanhala, Ossi Lehtinen (varapj), Eero Salminen, Ira Karhunen, Milla Kuutti, Matti Raikunen (siht. ja rahastonh.)

Jos sinulla on asioita, joita toivoisit hallituksen käsittelevän, niin ota rohkeasti yhteyttä hallitukseen.

MOY:n hallitus, hallitus.moy@gmail.com