Mysafety-colour-straight-CMYK

Suojaa henkilötietosi

Omakotiliiton jäsenenä saat mySafetyn Identiteettivakuutuksen 6,90 €/kk (norm. 9,90 €/kk).

MySafetyn tutkimuksen mukaan yli puoli miljoonaa suomalaista on joutunut identiteettivarkausyrityksen kohteeksi viimeisen 12 kuukauden aikana. Identiteettivarkaus ilmenee usein vasta silloin, kun saat laskuja tai jopa lainan myöntämispäätöksiä, joita et tunnista. Omien henkilötietojen joutuminen vääriin käsiin voi olla iso järkytys.

MySafetyn Identiteettivakuutus ennaltaehkäisee identiteettivarkauksia ja minimoi mahdollisen varkauden seuraukset. Vakuutuspalveluun kuuluu henkilötunnuksen ja sähköpostiosoitteiden monitorointipalvelu, joka hälyttää heti, jos se havaitsee tietojasi käytettävän väärin netissä, sekä henkilökohtainen 24/7-tuki. Vakuutuspalvelu korvaa identiteettivarkauksista aiheutuvia kuluja enimmillään 20 000 euroon asti vakuutuskautta (12 kk) kohden.

Jäsenhinta on voimassa niin kauan kuin jäsenyytesi Omakotiliiton jäsenyhdistyksessä on voimassa.

Monitorointi 24/7

Henkilötunnuksen ja sähköpostiosoitteiden monitorointi julkisessa sekä pimeässä verkossa. Palvelu hälyttää välittömästi, jos se havaitsee tietojesi joutuneen vääriin käsiin.

Henkilökohtainen apu

MySafetyn asiantuntijat auttavat sinua omaehtoisen luottokiellon asettamisessa, virheellisten tietojen oikaisemisessa ja luottotietojen palauttamisessa. Kiistämme lisäksi laskut ja luotot, jotka on otettu identiteettivarkauden yhteydessä.

Vahingonkorvaus

Identiteettivakuutus korvaa sinulle identiteettivarkauteen liittyvät taloudelliset menetykset ilman omavastuuta jopa 20 000 euroon asti vakuutuskautta (12 kk) kohden.

Lue lisää edusta ja tee tilaus mySafetyn sivuilla.