DNA Koti 5G – takuunopea netti kotiin käyttövalmiiksi asennettuna

DNA Koti 5G tuo kotiin jopa gigan nopean ja toimintavarman netin. Pienikokoisen ulkovastaanottimen avulla kodille varataan oma ruuhkaton kaista DNA:n 5G-verkosta. Oma kaista on myös takuunopea, eli nettiä riittää kotona aina kaikkeen, mihin sitä tarvitaankin.

Avaimet käteen -asennus takaa sen, että saat luotettavan netin kotiin helposti! Asentaja tuo kaikki laitteet mukanaan ja varmistaa mittalaitteilla ennen asennuksen aloitusta, että takuunopea 5G-yhteys kotiin voidaan toteuttaa. Koko asennuskustannuksesta voi hakea kotitalousvähennystä.

Valokuidulla toteutetun nettiyhteyden hankkimiseen verrattuna kiinteässä 5G-yhteydessä on useita etuja: se on huomattavasti edullisempi, toimitusaika on vain muutamia viikkoja ja asennus hoituu ilman kaivuutöitä.

DNA Koti 5G sisältää siis kaiken tarvittavan: laitteet, liittymän ja asennuksen.

Jäsenetuna saat -105 € asennuskustannuksesta! Näin saat edun käyttöösi:

Tarkista osoitehausta, onko DNA Koti 5G mahdollista toteuttaa kotiisi.

Tilaa sähköpostitse osoitteesta pientalopalvelu@dna.fi

Kerro sähköpostissa osoite, johon yhteys on tulossa, valitsemasi liittymän nopeus (400M tai 1000M), yhteystietosi sekä Omakotiliiton jäsennumero. Jäsenetu on saatavissa vain DNA Pientalopalvelun kautta tehtyihin tilauksiin. Jäsenedun voi lunastaa vain uuden DNA Koti 5G -tilauksen yhteydessä. Etu lasketaan asennuksen normaalihinnasta.

Tarvittaessa voit olla yhteydessä Pientalopalveluun arkisin klo 9-15 puh: 0800 393 393

Usein kysyttyä:

Mitä DNA Koti 5G –yhteyden tilaus sisältää?

DNA Koti 5G -yhteys sisältää 5G-liittymän, ulkovastaanottimen sekä WiFi-laitteet, joilla luodaan WiFi-verkko kotiin.  Asentaja tuo nämä kaikki mukanaan. 5G-ulkovastaanotin jää DNA:n omistukseen, joten me huolehdimme laitteen päivityksistä ja toimivuudesta puolestasi.

Miksi yhteys toteutetaan ulkovastaanottimella?
Ulkovastaanottimen avulla varmistetaan, että nettiyhteys on mahdollisimman toimintavarma. Suora langaton yhteys tukiasemasta ulkovastaanottimeen takaa nopean ja vakaan netin.

Mitä avaimet käteen -asennus sisältää?
Asentaja tuo mukaan kaikki tarvittavat laitteet ja varmistaa 5G-yhteyden toimintavarmuuden ennen asennuksen aloitusta. Kotiisi asennetaan 5G-ulkovastaanotin ja vedetään ethernet-johto sisälle taloon joko seinään tehdyn reiän kautta tai ikkunan välistä. Johto yhdistetään WiFi-laitteeseen, jonka avulla luodaan WiFi-verkko valmiiksi. Tämän jälkeen asentaja liittää tärkeimmät laitteesi uuteen sisäverkkoon.  Pääset heti käyttämään omaa nopeaa 5G-kaistaasi ja saat kerralla nopean 5G-yhteyden kodin kaikille laitteille!

Asun pientaloyhtiössä, voinko hankkia DNA Koti 5G -yhteyden?
DNA Koti 5G on myös sinua varten, sillä se on asuntokohtainen nettiratkaisu. Huolehdithan kuitenkin luvan ulkovastaanottimen asennukselle taloyhtiöltäsi.

Mitä hyötyä on 5G:stä?
Luotettavuus ja toimintavarmuus ovat nykyistä mobiiliverkkoa paremmat. 5G-verkko mahdollistaa tulevaisuudessa jopa kymmenkertaiset nopeudet nykyiseen verrattuna,  jo nyt päästään gigan nopeuksiin. Suoratoistopalveluiden, TV-ohjelmien ja videoiden parempi laatu ja pätkimättömyys tekevät katselusta entistä elämyksellisempää. Välitön yhteys minimaalisella viiveellä nostaa myös pelaamisen uudelle tasolle.