Mysafety-colour-straight-CMYK

Turvaa kotisi avaimet ja lukot

Omakotiliiton jäsenenä saat mySafetyn Avainten palautuspalvelun ja Avain- ja lukkovakuutuksen edulliseen jäsenetuhintaan 7,90 €/kk (norm. 9 €/kk).

Avainten palautuspalvelu parantaa mahdollisuuksiasi saada kadonneet pienesineet, kuten avaimet ja puhelin, takaisin, kun taas Avain- ja lukkovakuutus korvaa lukkojen vaihdosta aiheutuneet kulut.

Avain- ja lukkovakuutus korvaa kodin, autotallin, kesämökin sekä lähiomaisen asunnon lukkojen vaihdosta aiheutuneet kulut. Vakuutus korvaa myös kadonneen autonavaimen sekä auton ajonestolaitteen uudelleenkoodauksen. Avainten palautuspalveluun kuuluu 3 kpl Turva-avaimenperiä ja -tarroja sekä palautuspalvelu, joka toimittaa löytyneet turvamerkityt esineesi takaisin toivomallasi tavalla.

Jäsenhinta on voimassa niin kauan kuin jäsenyytesi Omakotiliiton jäsenyhdistyksessä on voimassa.

Taloudellinen korvaus

Avain- ja lukkovakuutus korvaa lukkojen vaihdosta ja uusien avainten teettämisestä aiheutuneet kulut sekä uudesta autonavaimesta ja ajonestolaitteen uudelleenkoodauksesta aiheutuvat kulut.

Avaimien uudelleenkoodaus

Vakuutus korvaa usean asunnon rakennuksen lukon uudelleenkoodauksen sekä autonavaimen kadotessa ajonestolaitteen uudelleenkoodauksen.

Palautuspalvelu

Turva-avaimenperät ja -tarrat sisältävät yksilöidyt tunnistenumerot, joiden avulla mySafety löytää kadonneiden esineiden oikeat omistajat. Turvamerkityt esineet palautetaan takaisin toivomallasi tavalla ilman lisämaksua. Kadonneiden esineiden löytäjille maksetaan löytöpalkkio ilman lisäkustannuksia.

Lue lisää edusta ja tee tilaus mySafetyn sivuilla.

Katso myös mySafetyn jäsenhintaan tarjoamat Identiteettivakuutus ja Varkausvakuutus.