Suomen suurin asumisen tapahtuma Asuntomessut Lohjalla 9.7.-8.8.2021

Asuntomessut järjestetään tänä vuonna Lohjalla, sinisen Lohjanjärven rantamaisemissa 9.7.–8.8. Hiidensalmen Asuntomessualueen suunnittelussa on huomioitu kestävyysnäkökulma, sujuva arki sekä kokonaisvaltainen hyvä olo. Tämä näkyy niin rakennusmateriaaleissa, kotien tilasuunnittelussa, sisustusratkaisuissa kuin alueen sijainnissa aivan Lohjan keskustan kupeessa.

Kävijöiden terveysturvallisuudesta pidetään huolta rajoittamalla tapahtuman kävijämääriä. Näin ollen messuvieraiden tulee ostaa liput etukäteen ja varata lipunoston yhteydessä vierailupäivä ja -aika. Aikaa voi tarvittaessa vaihtaa 24 tuntia ennen alkuperäistä tuloaikaa.

Inspiroivat kodit ja sisustukset kutsuvat Lohjan Asuntomessuille. Omakotiliiton artikkelista pääset kurkkaamaan messukoteihin jo ennakkoon ja löydät tarvittavan infon messuvierailua varten. Lohjalle lähtiessä kannattaa suunnitella muutakin mukavaa kesätekemistä oheen, vinkit löydät alla olevasta jutustamme.

Omakotiliitto ja Lohjan Seudun Omakotiyhdistys esittelevät toimintaansa Asuntomessuilla. Tule kuulemaan ajankohtaisia asioita ja osallistumaan arvontaan, jossa voi voittaa omakseen kätevän sähköpyörän.

Osta liput ja tule tervehtimään meitä Omakotiliiton osastolle!