Lämpöpartio tarjoaa Omakotiliiton Uudenmaan piirin yhdistysten jäsenille jäsenetuna 500 € alennuksen ilma-vesilämpöpumpusta asennettuna.

Tutustu ilma-vesilämpöpumppuun tästä linkistä.

Pyydä tarjous tästä linkistä. Kirjoita tekstikenttään, että olet Omakotiliiton Uudenmaan piirin yhdistyksen jäsen.

Ilma-vesilämpöpumppu voidaan asentaa kaikkiin kiinteistöihin, joissa on vesikiertoinen lämmitysjärjestelmä: patterit tai lattialämmitys.
Ilma-vesilämpöpumppu lämmittää kodin ja sen käyttöveden, ja se voidaan pääasialliseksi lämmitysjärjestelmäksi tai vanhan lämmitysjärjestelmän - kuten öljy, kaasu, sähkö, kaukolämpö tai puu/pelletti - rinnalle. Ilma-vesilämpö on ekologinen ratkaisu ja sillä voidaan säästää jopa 50-60 % kodin lämmityskustannuksissa.

Lämpöpartio suunnittelee ja toteuttaa ekologiset energiaremontit yli 10 vuoden, 5000 asennetun ilma-vesilämpöpumpun ja 10 000 energiaremontin kokemuksella. Teemme remontit avaimet käteen -periaatteella vanhan lämmitysjärjestelmän purusta uuden asennukseen ja loppusiivoukseen. Palveluvalikoimaamme kuuluu: ilma-vesilämpöpumput, aurinkosähköratkaisut, ilmalämpöpumput sekä kodin lämpöverkko- ja käyttövesiremontit.

Lisää tietoa Lämpöpartiosta ja yhteystiedot:

Valtteri Muhonen
valtteri.muhonen@lampopartio.fi