Uudenmaan Piiri

PICOTE saneeraa omakotitalojen viemäreitä rakenteita rikkomatta. Sukittamalla viemärit kunnostetaan saumattomasti katolta pihan tarkastuskaivolle. Saneerauksen aikana koti pysyy asuttavana ja piha kunnossa. PICOTE-viemäriremontissa panostetaan korkealuokkaisten tuotteiden ja ammattitaitoisten asentajien lisäksi asukasystävälliseen viestintään ja projektinhallintaan. Alan pioneerina palveluksessamme työskentelee alan kokeneimmat asiantuntijat. Tarjoamme myös lyhyellä varoitusajalla apua paikallisiin viemärikorjauksiin vuoto-ongelmissa tai ennaltaehkäisyyn. PICOTE-sukitusmenetelmä on erinomainen ratkaisu halkaisijaltaan 50 – 250 mm viemäreihin.

Sukitus on kustannustehokas, ympäristöystävällinen ja asukasystävällinen tapa uudistaa viemärit.

Useimmat vakuutusyhtiöt edellyttävät saneerausmenetelmältä Eurofins-tuotesertifikaatin myöntäessään ikävähennyksiä putkistoille. Vuonna 2015 PICOTE-sukitusmenetelmälle myönnettiin Eurofins Expert Services Oy:n toimesta tuotesertifikaatti EUFI29-20004643-C.

PICOTEn käyttämän sukan kestävyys, ympäristöturvallisuus ja käyttöikä ylittävät kaikki viemäriputkelle asetetut vaatimukset. Käytämme yhtä markkinoiden laadukkainta sukkaa, saksalaista Brawolinerin saumatonta, joustavaa ja 100% polyesterisukkaa, joka on moninkertainen testivoittaja. Putkelle on sertifioitu käyttöikää +50 vuotta (German Institute for Civil Engineering (DIBt) tutkimus), jonka lisäksi PICOTE antaa 15 vuoden  vuotamattomuustakuun sukittamillemme viemäreille.

Sukitusmateriaalimme on testannut ja sertifioinut saksalainen German Institute for Civil Engineering (DIBt) sekä kotimainen Eurofins Expert Services Oy (aiemmin VTT).

Omakotitalon sukitus
- 10 % alennus sukitusmateriaaleista omakotitalon viemäriremontissa.
- Uusittavat osat kuten esimerkiksi WC-istuimet ja hajulukot eivät ole sukitusmateriaaleja eikä alennus koske niitä.

Omakotitalourakoissa materiaalit ja työnosuus eritellään. Työn osuudelle omistaja voi hakea kotitalousvähennystä verotuksessa. Sukitusmateriaaleista Picote antaa 10 % alennuksen Suomen Omakotiliiton Uudenmaan piirin alueen jäsenille.

PICOTE on kiinteistöjen sisäpuolisen viemärisukituksen pioneeri ja innovaattori, tänä päivänä kansainvälinen ja palkittu viemäriputkien saneerauksen johtava asiantuntijayritys. Olemme kehittäneet toimialaa vuodesta 2008 alkaen urakoimalla, suunnittelemalla viemäritöihin liittyviä toimintamalleja ja menetelmiä sekä valmistamalla erikoistyökaluja. Vuosittain saneeraamme yli 20 000 metriä kiinteistöjen sisäpuolisia viemäriverkostoja, toimitamme työkaluja ja laitteita laajan jälleenmyyntiverkostomme kautta yli 30 maahan sekä koulutumme alan henkilöstöä maailmanlaajuisesti. Picoten omalla sukitusmenetelmällä on Eurofins Expert Services Oy:n (entinen VTT) myöntämä tuotesertifikaatti EUFI29-20004643-C ja menetelmällä on toteutettu jo yli tuhannessa isossa projektissa viemäreiden saneeraustyöt. Vuodesta 2008 lähtien menetelmällämme on tähän mennessä saneerattu yli 20 000 asunnon viemärit ja tämän lisäksi paikallisia huoltotyyppisiä korjauksia ja kuntotutkimuksia on tehty tehty jo toista tuhatta. Saneerauskohteet kattavat kaikenlaiset rakennukset suurista kerrostaloista omakotitaloihin.

PICOTE-yrityksillä on yli 250 patenttia ja hyödyllisyysmallia liittyen putkistojen saneeraukseen. Yritystemme toimipisteet sijaitsevat Suomessa, Eestissä, Amerikassa sekä Isossa-Britanniassa. Kansainväliset koulutuskeskuksemme sijaitsevat Suomessa, Isossa-Britanniassa ja Amerikassa. Yritykset työllistävät yli 100 ammattilaista ja yhteenlaskettua liikevaihtoa kertyy vuosittain n. 20 miljoonaa euroa. Oman tuotekehityksen, laite- ja työkaluvalmistuksen sekä yli 14-vuoden kokemuksellamme viemärisaneeraukset viedään läpi korkealla laatutasolla jossa projektinhallinta on hiottu huippuunsa.

Tarjouspyynnöt & tiedustelut:
Toni Vepsä
Myyntipäällikkö
puh: 044 074 3394
myynti@picote.fi

Katso hinta-arvio sivuiltamme:
www.picotegroup.com/fi/palvelut/viemarisukitus

PICOTE Oy viemärisukitus
PICOTE GROUP
Pienteollisuustie 24, 06450 Porvoo
www.picotegroup.com/fi

Seuraa sukituksia ja viemärisaneerauksia sosiaalisen median kanavillamme: