9.3.2018 15.08

Kutsu Suureen Mökkiläisseminaariin 13.4.2018 klo 13.30- (Kevätmessut, Helsinki)

Vapaa-ajan asukkaat ja valtakunnan päättäjät keskustelevat ajankohtaisista mökkeilyasioista. Mukaan seminaariin mahtuu 200 ensiksi ilmoittautunutta, jotka saavat sisäänpääsyliput Kevätmessuille maksutta.

Aika ja paikka: Perjantai 13.4.2017 klo 13.30-16.00 OmaMökki-messut, Helsingin Messukeskus, kokoustila 103 A.

Järjestäjät: Saaristoasiain neuvottelukunta ja maaseutupolitiikan neuvosto, MMM; Suomen Kuntaliitto, Suomen Omakotiliitto/Vapaa-ajan Asukkaiden Liitto ry, Suomen Kylätoiminta ry, Suomen Yrityskummit ry, Oma Mökki-messut - Suomen Messut.

Tavoite: Luoda vapaa-ajan asukkaille ja valtakunnan päättäjille mahdollisuus keskustella ajankohtaisista mökkeilyasioista.

Ilmoittaudu mökkiläisseminaariin seuraavaan osoitteeseen: www.mmm.fi/saaristo

Mukaan seminaariin otetaan 200 ensiksi ilmoittautunutta, jotka saavat messujen sisäänpääsyliput klo 13.20-13.50 eteläisen pääsisäänkäynnin eteisessä.

Paikkamäärän rajallisuuden vuoksi edellytetään, että ilmoittautuminen on SITOVA.

Jarvi-ja-rantamaisema

13.30  Meren, saariston ja järvien musiikkia. Kahvitarjoilu.

Musiikin opettajat Saija Kemppainen, laulu ja kosketinsoitin; Jukka Tamminen, kitara ja Rista Tuura, viulu.

14.00   Vuoden 2017 mökkiläisen tervehdys

Näyttelijä Aku Hirviniemi

14.10 Paneelikeskustelu  mökkeilyn ajankohtaisista asioista

Eduskuntaryhmien edustajat, kansanedustajat Pekka Puska (KES), Eero Lehti (KOK), Eeva-Johanna Eloranta (SDP), Ville Tavio (PS), Johanna Karimäki (VIHR), Anders Adlercreutz (RKP), puolueen vpj Tiina Tuomela (KD) ja vasemmistoliiton edustaja keskustelevat mökkeilystä mökkiläisten kysymysten pohjalta.

Keskustelun puheenjohtajana toimii Meidän Mökki -lehden päätoimittaja Kari-Otso Nevaluoma.

16.00  Tilaisuus päättyy.