Ilmoittaudu Omakotiliiton Superviikonloppuun

Omakotiliiton suosittu superviikonloppu järjestetään tänä vuonna lauantaina 20.- sunnuntaina 21.11.2021 Nokialla, kylpylähotelli Scandic Edenissä. Superviikonloppuun kokoontuvat yhdistysväki, liittovaltuuston jäsenet, Omakotiliiton toimiston henkilökunta sekä liiton laki- ja rakennusneuvojat.

Seminaarissa luodaan katse yhdistyslain muutokseen, kuullaan, miten toimii somessa aktiivinen yhdistys, saadaan ajankohtaiskatsaus asumisen lainsäädäntömuutoksiin sekä eväitä pohtia oman yhdistyksen tulevaisuutta.

Superviikonlopun osallistumismaksu on 215 euroa. Hinta sisältää majoittumisen kahden hengen huoneissa, sisäänpääsyn kylpylään ja ohjelman mukaiset ruokailut juomineen.

Rajattu määrä Avec-osallistujia on mahdollista ilmoittaa myös. Avecin osallistumismaksu on 215 €.

Seminaariin paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Liittovaltuuston jäsenille on varattu oma kiintiö.

Ohjelma ja ilmoittautuminen

Tutustu ohjelmaan ja ilmoittaudu alla olevalla lomakkeella superviikonloppuun viimeistään 15.9.2021.

Huomioithan, että ilmoittautuminen on sitova ja peruutuksissa noudatamme Scandicin ryhmäperuutusehtoja.

Etäosallistuminen

Seminaariin voi myös osallistua etänä, mutta osanottajamäärä on rajoitettu enintään 100 etäosallistujaan. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Merkitse etäosallistumisesi lomakkeelle.