Lasten Omakotihiihto on valitettavasti peruttu

Ennakoitua keväisempi sää on vienyt ladut hiihtopaikaltamme, joten valitettavasti joudumme perumaan Lasten Omakotihiihdon. Toivottavasti tulevina talvina kelit suosivat hiihtämistä paremmin. Hyvää kevään jatkoa!

Tervetuloa mukaan Omakotiliiton ja Kuopion Seudun Omakotiyhdistyksen järjestämään talvipäivään!

Tuo lapsesi tai lapsenlapsesi hiihtämään tai tule muuten vain jutustelemaan Kuopion Seudun Omakotiyhdistyksen ja Omakotiliiton edustajien kanssa.

Omakotihiihto on lapsille suunnattu hiihtokilpailu. Kilpailuun ovat kaikki lapset tervetulleita, joten pistä viestiä kiertämään!

Palkinnoksi suorituksesta on tarjolla mehua ja mitali.

Teemme kilpailusarjat ilmoittautuneiden mukaan, joten ennakkoilmoittautuminen on tärkeää muttei pakollista. Ilmoittauduthan mukaan viimeistään 12.3.

Tilaisuus on kaikille avoin ja ilmainen.