Materiaalit

Yhdistys saa veloituksetta käyttöönsä mm. esitteitä ja Omakotilehtiä markkinointitarkoituksiin ja tapahtumiin. (Huomaa, yli 100 kpl Omakotilehti-tilauksista lähetämme erillisen tilauskyselyn järjestöaktiiveille aina ennen lehden ilmestymistä. Alla olevalla tilauslomakkeella tulee tilata alle 100 kpl lehtitilaukset.)

Alta löydät maksuttomien, maksullisten ja lainattavien tuotteiden kuvat ja hinnat.

Huomioi seuraavat asiat!

• Tilaa materiaalit liiton toimistolta hyvissä ajoin, vähintään viikko etukäteen.
  • Lähetämme paketteja Postin noutopalvelulla noin kerran viikossa.
  • Posti säilyttää pakettia vain 1 viikon. Noudathan pakettisi heti, ettei se palaudu meille ja aiheuta lisäkustannuksia.
  • Toimistolle palautuneiden noutamattomien pakettien postikulut laskutetaan yhdistykseltä.
  • Osaa lainatavaroista ei ole kuin yksi kappale, joten suosittelemme tiedustelemaan/tilaamaan lainatavarat hyvissä ajoin. Lisätietoja saat toimistolta p. 09-680 3710 (vaihde) tai Annelta p. 09 - 680 37150. Voit laittaa Roll-up tilauksen myös lomakkeen lisätietokenttään. Palautathan lainatavarat mahdollisimman pian, että muutkin yhdistykset pääsevät käyttämään niitä.
    • Huomioithan, että paketit pitää palauttaa toimistollemme "kotiinkuljetuksena"

Tilaa materiaalia tästä >>

Lainattavat materiaalit (kuvat alla)

Osaa lainatavaroista ei ole kuin yksi kappale, joten suosittelemme tiedustelemaan/tilaamaan lainatavarat hyvissä ajoin. Lisätietoja saat toimistolta p. 09-680 3710 (vaihde) tai Annelta p. 09 - 680 37150. Voit laittaa Roll-up tilauksen myös lomakkeen lisätietokenttään. Palautathan lainatut materiaalit mahdollisimman pian, että muutkin yhdistykset pääsevät käyttämään niitä.

Huomioithan, että paketit pitää palauttaa toimistollemme "kotiinkuljetuksena"

Teetä yhdistykselle oma roll-up tai beach flag

Me autamme painoaineiston ja tilauksen kanssa. Tehdään roll-upista tai beach flagista yhdistyksenne näköinen!

Esimerkkejä roll-upeista löydät "lainattavista materiaaleista". Hinta on noin 100 € + alv. + kuljetusmaksu.

Beach flagista löydät kuvan alempana. Hinta on koosta ja valitusta jalasta riippuen n. 120-200 € + alv + kuljetusmaksu.

Ota yhteyttä: emma.napari@omakotiliitto.fi tai marianne.rekola@omakotiliitto.fi

Muut:
- Osoitetarra-arkki - 0,85 €/kpl
- Pöytästandaari, liiton logolla - 43,50 €/kpl

Ansiomerkit

Omakotiliitolla on kunniakirja (0 €) sekä pronssinen (30 €), hopeinen (100 €), kultainen (310 €) ja timanttinen ansiomerkki (535 €).

Ansiomerkkejä myönnetään anomuksesta liiton ja sen jäsenyhdistysten toiminnassa ansioituneille jäsenyhdistysten henkilöjäsenille. Ansiomerkit myöntää liiton hallitus tai työvaliokunta. Esityksen kunniakirjan ja ansiomerkin myöntämisestä voivat tehdä liiton jäsenyhdistykset, niiden muodostamat paikallisjärjestöt, piirijärjestöt ja liiton sääntömääräiset toimielimet. Esitykset on tehtävä hallituksen vahvistamalla lomakkeella. Lomakkeet ja lisätietoja saa järjestöpäällikkö Sami Toivaselta tai järjestöasiantuntija Riikka Hyväriseltä, kts yhteystiedot.

Muista, Omakotiliitto tukee yhdistyksiä jäsenhankinnassa!

Yhdistykselle maksetaan 3 euron palkkio kaikista uusista maksaneista jäsenistä (jotka ovat liittyneet ajalla 1.11.-31.10.) kun yhdistys on saanut uusia jäseniä enemmän kuin vuoden aikana yhdistyksestä on eronnut.

Uusien jäsenten hankintaan liittyvä palkkio auttaa yhdistystä seuraavana vuonna rahoittamaan seuraavan vuoden jäsenhankintaa ja jäsenviestintää.