Yhdistysten uutiset ja tapahtumat

3.6.2021 8.00

Tampereen ja Pirkanmaan Omakoti- ja mökkiläisyhdistys kutsuu kesäteatteriin 1.8.

Tervetuloa kesäteatteriin su 1.8.2021 klo 14 katsomaan musikaali Tango d’Amore Sappeen kesäteatterissa. Rooleissa mm. Eino Grön, Joni Leponiemi, Emmi Kaislakari ja Antti Mikkola.

Jokainen jäsen varaa itse liput esitykseen, lippujen hinnat määräytyvät hinnaston mukaan. Liput myynnissä vain Ticketmasterissa. Varatut liput voi lunastaa Sappeen Kesäteatterin portilta. Lipunmyynti avataan aina tuntia ennen esityksen alkua. Suomen Kesäteatterin toimisto sijaitsee Valkeakoskella. Avoinna ma-pe klo 12–16, p. 0400 810 710. Kesäteatterin osoite: Saappeenvuorentie  200  36450 Salmentaka (Pälkäne).

Yhteiskuljetuksia esitykseen ei ole, jokainen hoitaa matkat itsenäisesti. Väliaikatarjoilu kustannetaan ilmoittautuneille jäsenyhdistyksiemme jäsenille, 2 henk./ talous. Väliaikatarjoilun ennakkoilmoittautumiset esitykseen tulee tehdä 10.7. mennessä sähköpostitse: pertti.oksanen@phnet.fi. Lisätietoja Pertti Oksanen, p. 044 566 4720.