Yhdistysten uutiset ja tapahtumat

3.3.2019 10.33

Merimaskun Omakotiyhdistys täyttää 40 vuotta

Tapahtumia järjestetään juhlavuosi mielessä teemalla ”jo 40 vuotta asumisen asialla”. Tulossa: siivoustalkoot, matka Latviaan Siguldan kukkamarkkinoille, teatteri-iltoja, kesätapahtuma, sieniretki syksyllä

Tapahtumia järjestetään juhlavuosi mielessä teemalla ”jo 40 vuotta asumisen asialla”. Aloitimme laskiaissunnuntaina perinteisellä, jo vuodesta 2006 lähtien järjestetyllä Taattistenjärven perhetapahtumalla, joka järjestettiin yhteistyössä paikallisten yhdistyksien kanssa. Ohjelmassa oli lasten hiihtokilpailut, pönttötalkoot, poniajelua ja nuotiotapahtuma. Omakotiyhdistys tarjosi synttärin kunniaksi kaikille osanottajille ilmaiseksi grillimakkarat, kuumat mehut ja nokipannukahvit.

Merimaskun talvi

Vapun tienoilla järjestämme siivoustalkoot. Toukokuussa tarjoamme matkan Latviaan Siguldan kukkamarkkinoille pienellä jäsenalennuksella, myös Naantalin ja Rymättylän yhdistysten jäsenille. Suunnitteilla kesäkuun teatteri-ilta Merimaskun kesäteatterissa. Merimaskulaisten yhdistysten yhteinen kesätapahtuma on kesäkuussa ja syksyksi on suunnitteilla ainakin sieniretki. Vielä joulun alla perinteinen teatterimatka Naantalin ja Rymättylän omakotiyhdistysten kanssa. Tapaamisia Naantalin Omakotiyhdistyksen ja Rymättylän pienkiinteistöyhdistyksen kanssa, jotta löytäisimme yhteistä tekemistä.

Jäsenkampanja jatkuu viime vuoden tapaan. Se toi meille jäsenkasvua noin 15 %. Toivotaan, että sen ja tapahtumien myötä myös jäsenuskollisuus säilyy.

Seppo Ansamaa, puheenjohtaja

Tapahtumista lisää www.omakotiliitto.fi/merimasku/toiminta