Yhdistysten uutiset ja tapahtumat

14.4.2022 6.30

Lahden Seudun Omakotiyhdistys: luentotilaisuus sähköauton latauspisteen hankkimisesta 21.4.2022 klo 18.30

Tule paikan päälle tai seuraa etänä! Mitä pitää huomioida talossa, kun hankkii kotiin sähköauton latauspisteen?

Lahden Seudun Omakotiyhdistys ry, Omakotiliiton Hämeen piiristä, järjestää luento- ja keskustelutilaisuuden torstaina 21.4. klo 18.30 Lahden TRIOssa, Palvelutori-lavalla, 2. krs., Aleksanterinkatu 18, 15140 Lahti.

Energia-asiantuntija Heikki Lehtiniemi esitelmöi aiheesta: Mitä pitää huomioida talossa, kun hankkii kotiin sähköauton latauspisteen.

Tilaisuutta on mahdollisuus seurata etänä Teams-sovelluksen avulla. Etäosallistujien pyydetään ilmoittautumaan osallistumislinkin lähettämistä varten osoitteeseen uusitalo.ple@gmail.com tiistaihin 19.4. mennessä. Tervetuloa!

www.omakotiliitto.fi/lahti