Yhdistysten uutiset ja tapahtumat

14.4.2022 6.40

Lahden Seudun Omakotiyhdistys: luentotilaisuus jätteiden kierrätyksestä 12.5.2022 klo 18.30

Tule paikan päälle tai seuraa etänä! Salpakierto Oy kertoo jätteiden kierrätyksestä.

Lahden Seudun Omakotiyhdistys ry, Omakotiliiton Hämeen piiristä, järjestää luento- ja keskustelutilaisuuden torstaina 12.5. klo 18.30 Lahden TRIOssa, Palvelutori-lavalla, 2. krs., Aleksanterinkatu 18, 15140 Lahti.

Ympäristökouluttaja Johanna Ulmanen Salpakierto Oy:stä esitelmöi Jätteiden kierrätyksestä.

Tilaisuutta on mahdollisuus seurata etänä Teams-sovelluksen avulla. Etäosallistujien pyydetään ilmoittautumaan osallistumislinkin lähettämistä varten osoitteeseen uusitalo.ple@gmail.com tiistaihin 10.5. mennessä. Tervetuloa!

www.omakotiliitto.fi/lahti