Yhdistysten uutiset ja tapahtumat

20.5.2022

Helsingin piirin Omakotitalkkari palvelee niiden yhdistysten jäseniä, joilla ei ole omaa talkkaria

Omakotitalkkarin palvelumaksu on 15 euroa alkavalta tunnilta

Helsingin piirin Omakotitalkkari palvelee alla mainittujen yhdistysten jäseniä:

1. Kaarelan Omakotiyhdistys ry
  2. Laajasalon Pienkiinteistöyhdistys ry
  3. Länsi-Helsingin Omakotiyhdistys ry
  4. Myllärinlaakson Omakotiyhdistys ry
  5. Pakilan Kiinteistönomistajain Yhdistys ry
  6. Vuosaaren Pienkiinteistöt ry
  7. Yleinen Pienkiinteistöyhdistys ry

Muiden Helsingin piiriin kuuluvien yhdistysten omakotitalkkaritiedot löydät osoitteesta www.omakotiliitto.fi/tietoa_meista/yhteystiedot/talkkariyhdistykset tai oman yhdistyksesi kotisivuilta.

Omakotitalkkari auttaa esimerkiksi

1. pihatöissä, kuten hiekoitus, nurmikon leikkuu, lehtien haravointi ja pensasaidan leikkaaminen
  2. talvikunnossapitotöissä, kuten lumenluonti ja hiekoitus
  3. pienimuotoisissa kiinteistön tai asunnon kunnostustöissä

Omakotitalkkarin tehtäviin eivät kuulu mitkään luvanvaraiset työt kuten

• sähkö-, vesi- ja viemärityöt,
  • puiden kaato sekä oksien sahaaminen puuhun kiipeämällä on kielletty,
  • katolle kiipeäminen ja siellä tehtävät työt kuten lumen pudotus ja räystäskourujen puhdistus.

Miten palvelu toimii?

1. Asiakas tarjoaa Omakotitalkkarin käyttöön kaikki ne välineet, työkalut ja aineet, joita kyseisen työn suorittamisessa tarvitaan.
  2. Omakotitalkkarin palvelumaksu on 15 euroa alkavalta tunnilta, minimiveloitus on 15 euroa.
  3. Varauksen voit tehdä ma-to klo 10–12 soittamalla numeroon 044 293 7829 tai sähköpostitse assari.helsinki@omakotiliitto.fi
  4. Maksu suoritetaan Helsingin piirin talkkaritilille. Tilisiirtokuitin saa Omakotitalkkarilta.