Yhdistysten uutiset ja tapahtumat

26.8.2019 15.17

Hämeen ja Pirkanmaan Omakoti– ja mökkiläisyhdistys tiedottaa

Kätevä ja Tekevä -messut 2.–3.11.2019 Lahden Messukeskuksessa. Keittiöneuvonta-iltapäivä ke 2.10.2019 klo 12–18. Omakotitalkkareiden yhteystiedot.

Kätevä ja Tekevä messut 2.–3.11.2019

Tule tutustumaan Hämeen ja Pirkanmaan Omakoti- ja mökkiläistyhdistys ry:n toimintaan Kätevä ja Tekevä messuille 2.–3.11.2019  Lahden Messukeskukseen. Hämeen ja Pirkanmaan Omakoti- ja mökkiläisyhdistys ry on mukana D-hallissa Päijät-Hämeen Nukkekotiharrastajien osaston vieressä. Yhdistykset esittelevät toimintaansa.

Voit liittyä myös HÄPI ry:n jäseneksi ja saada tietoa omakotiasukkaille tärkeistä asioista kuten Omakotitalkkaripalvelusta. Tervetuloa.

Lisätietoja: Pertti Oksanen, puh. 044 566 4720, pertti.oksanen@phnet.fi tai Leea Lehelmä, puh. 0400 716 276, leea.lehelma@phnet.fi.

Keittiöremontti suunnitteilla?

Hm-keittiö Oy järjestää keittiöneuvonta-iltapäivän keskiviikkona 2.10.2019 klo 12–18 osoitteessa Laatukatu 5, Lahti. Lisätietoja antaa kauppias Hannu Mäkelä: 040 840 5974, hannu.makela@hm-keittio.fi, www.hm-keittio.fi. Tule tutustumaan!

Mukana Hämeen ja Pirkanmaan Omakoti- ja mökkiläisyhdistys ry. Voit liittyä myös HÄPI ry:n jäseneksi ja saada tietoa omakotiasukkaille tärkeistä asioista kuten omakotitalkkaripalvelusta. Omakotitalkkari on myös paikalla. Kahvipannu kuumana! Tervetuloa! Lisätietoja phj. Pertti Oksanen: 044 566 4720, pertti.oksanen@phnet.fi.

Omakotitalkkareiden yhteystiedot

Päijät-Hämeen Omakotitalkkarit

Lahti, Nastola, Hollola ja Orimattila ym. ympäristö. Orimattilan Omakotiyhdistyksen talkkaritoiminta on siirtynyt 1.3.2019 alkaen Häpin toiminnaksi. Mutta jatkuu aivan normaalisti Orimattilassa.

• Talkkari: Kari Viitanen p. 044 712 6669. Kari tuuraa myös Lahden aluetta ja tekee sisämaalauksia ja pikku remontteja, ATK-apua. ym

• Tilapäisapu Tuomo Ylöstalo p. 044 566 4711

• Tilapäisapu Arto Murto p. 044 566 4713

Uusi talkkari tulossa p. 044 566 4714