Yhdistysten uutiset ja tapahtumat

21.2.2020 16.07

Egnahemsföreningen på Kimitoön rf

Vårmöte/Kevätkokous 19.03.20 kl 18.00. Haapsalu resan/retki 14.-16.08.20. Vi har igen gårdskarl/Meillä on taas talkkari.

Egnahemsföreningen på Kimitoön rf

Vårmöte 19.03.20 Strandhotellet kl 18.00.

Stadgeenliga ärenden. Gästföreläsare är denna gång VD Magnus Nyman, som ger information om fastighetsbranchen överlag. Kaffe och smörgåstårta bjudes. Välkomna!

Haapsalu 14 -16.08.20

Vi åker till den lilla pittoreska staden Haapsalu vid Östersjön och bor på Laine Spa. Gör några utfärder, äter god mat och den som vill kan simma både i havet eller på Spa. Resans pris är 310 euro, inkluderar frukost och middag ombord, en lunch och 2 guidade turer samt 2 nätter på Laine Spa. Mer information ger Ann på tel.nr 040-7397883. Mer om resan finns på föreningens hemsida =).

Egnahemsföreningen informerar - gårdskarl

Vi har igen gårdskarl under tiden 01.02 – 30.09.2020. Vår gårdskarl Maik Petters når du på tel.nr 040-3638502 mellan kl 09:00-15:00 på vardagar. Mer information ger Birger Ekman på tel.nr 040-5919756

Kevätkokous 19.03.20 Strandhotellet klo 18:00.

Sääntömääräiset asiat. Vieraileva luennoitsja on tällä kertaa TJ Magnus Nyman joka antaa yleistä tietoa kiinteistöalasta. Kahvi ja voileipäkakkutarjoilu. Tervetuloa!

Haapsalu 14 -16.08.20

Matkamme suuntautuu tällä kertaa pieneen viehättävään Haapsalun kaupunkiin Itämeren rannalla jossa yövymme Laine Spa hotellissa. Perillä tehdään päiväretkiä Haapsalu kaupunkiin ja sen ympäristöön sekä syödään hyvää ruokaa. kaikki uimisesta kiinnostuneet voivat käydä uimassa meressä itämeren hienoilla hiekkarannoilla tai hotellin kylpylässä. Matkan hinta 310 €/henkilö sisältäen linja-autokuljetukset, laivamatkat, aamiaisen ja illallisen laivalla, 2:si opastettua kierrosta kaupunkiin sekä lähialueisiin, lounas ja 2:si yöpymistä Laine Spas hotellissa.

Omakotiyhdistys tiedottaa - talkkari

Meillä on taas talkkari ajalle 01.02 – 30.09.2020. Talkarimme Maik Petters tavoitat puh.nro:sta 040-3638502 arkisin kl 09:00-15:00 välillä. Lisätietoja antaa Birger Ekman puh.nro:sta 040-5919756.