Yhdistysten uutiset ja tapahtumat

2.10.2020 9.31

Asumisterveysilta Kokkolassa 28.10.2020

kosteusvaurio tai hometta? Mitä ostajan ja myyjän on huomioitava talokauppaa tehdessään? Suomen Omakotiliitto ja Asumisterveysliitto kutsuvat sinut ilmaiselle yleisöluennolle, missä asiantuntijat vastaavat kaikkiin asumisterveyttä koskeviin kysymyksiisi.

Asumisterveysilta ke 28.10. Kokkolassa

Oletko miettinyt, mistä talosi hajut kertovat, ja milloin olisi syytä huolestua? Tai mitkä ovat myyjän ja ostajan vastuut, jos talosta löytyy kosteusvaurio tai hometta? Mitä ostajan ja myyjän on huomioitava talokauppaa tehdessään?

Suomen Omakotiliitto ja Asumisterveysliitto kutsuvat sinut ilmaiselle yleisöluennolle, missä asiantuntijat vastaavat kaikkiin asumisterveyttä koskeviin kysymyksiisi.

Keskiviikkona 28.10. klo 17–20
Kokkolan pääkirjasto, Hongell Sali, Isokatu 3, 67100 Kokkola

Asiantuntijoina
Toiminnanjohtaja, RTA Hannele Rämö, Asumisterveysliitto AsTe Ry
Asianajaja Mika Talviaro, Asianajotoimisto Talviaro Oy
Sami Toivanen, Suomen Omakotiliitto ry

Tilaisuus on ilmainen ja kaikille avoin. Kahvitarjoilu. Mukaan mahtuu 50 ensin ilmoittautunutta henkilöä.

Ilmoittaudu 25.10. mennessä osoitteessa www.omakotiliitto.fi/kokkolaterveys

Tilaisuus järjestetään THL:n antamien koronasuositusten mukaisesti huomioiden turvavälit ja hygieniatoimet.