Uutiset ja tiedotteet

2.2.2021 9.00

Omakotiliitto ja mySafety aloittavat vakuutusyhteistyön

Suomen Omakotiliitto ry ja mySafety Oy ovat solmineet yhteistyösopimuksen, jonka puitteissa mySafety tarjoaa Omakotiliiton jäsenille räätälöityjä vakuutusratkaisuja asumisen ja elämisen eri tilanteisiin. Valtakunnallinen vakuutusyhteistyö tarjoaa Omakotiliiton 71 000 henkilöjäsenelle kilpailukykyisiä ja lisäarvoa tuovia palveluita.

Suomen Omakotiliitto ry on alansa ainoa valtakunnallinen pientaloasukkaiden ja vapaa-ajan asukkaiden edunvalvonta- ja palvelujärjestö, joka edistää pientalovaltaista elämänmuotoa. Liitolla on 71 000 henkilöjäsentä ja siihen kuuluu 234 paikallisyhdistystä.

– Omakotiliitolle on tärkeää, että pystymme tarjoamaan jäsenillemme hyödyllisiä ja rahanarvoisia etuja, ja mySafetyn uudentyyppiset vakuutuspalvelut ovat tätä parhaimmillaan. Yhteistyösopimuksen puitteissa mySafety räätälöi vakuutukset juuri meidän jäsenistöllemme sopivaksi, kertoo Omakotiliiton talous- ja kehityspäällikkö Katja Keränen.

Helmikuussa Omakotiliitto tuo jäsenillensä räätälöidyn version mySafetyn Avain- ja lukkovakuutuksesta, johon on integroitu Avainten palautuspalvelu, sekä mySafetyn Varkausvakuutuksen, jotka liittyvät vahvasti asumiseen. Lisäksi Omakotiliitto tarjoaa jäsenillensä mySafetyn Identiteettivakuutusta.

– MySafetyn tarjoamien uusien jäsenetujen ennakkomarkkinoinnin pohjalta olemme jo saaneet kyselyitä jäseniltämme, milloin uudet vakuutuspalvelut ovat saatavilla, ja nyt ne ovat vihdoin täällä, iloitsee Keränen.

Yritysyhteistyömalli on tärkeä kivijalka mySafetyn strategiassa

Kumppanisopimukset yritysten ja yhteisöjen kanssa ovat avainasemassa mySafetyn päivitetyssä liiketoimintastrategiassa.

– Muuttuvassa maailmassa yritykset etsivät uusia ansainta- ja liiketoimintamalleja sekä uusia tapoja vaalia asiakassuhteitaan. Tarjoamamme vakuutusyhteistyön lähtökohtana voi olla puhtaasti yrityskumppanin asiakkaille tuotettava lisäarvo, jolla vahvistetaan asiakasuskollisuutta, tai yrityksen kassavirtaa täydentävä ansaintamalli, jossa tilitämme kumppaniyritykselle komission heidän asiakkailleen myydyistä vakuutuksista. Usein kumppanineuvottelujen lähtökohtana on sekoitus näitä molempia taustavaikuttajia, kertoo mySafetyn toimitusjohtaja Niclas Fagerlund.

Fagerlundin mukaan toimivan yritysyhteistyön taustalla ovat innovatiiviset ja elämisen eri tilanteisiin soveltuvat vakuutustuotteet ja -palvelut.

– Omakotiliiton kanssa solmittu yhteistyösopimus on hyvä esimerkki siitä, miten räätälöimme vakuutuspalvelumme juuri heidän jäsenistölleen sopivaksi. Aloitamme yhteistyön kolmella tarkasti valitulla vakuutustuotteella ja tavoitteenamme on luoda yhdessä myös uusia, erityisesti pientaloasukkaille sopivia palveluita. Olemme todella iloisia alkaneesta yhteistyöstä ja odotamme innolla myös Omakotiliiton kanssa tehtävää vakuutuspalveluidemme tuotekehitystä, sanoo Fagerlund.

Lisätietoja:

Niclas Fagerlund
MySafety Oy
niclas.fagerlund@mysafety.fi

Katja Keränen
Talous- ja kehityspäällikkö
Suomen Omakotiliitto ry
katja.keranen@omakotiliitto.fi

MySafety on paikallisesti palveleva ihmisen ja yrityksen turva verkon rikoksia vastaan. Tarjoamme Suomen kattavimmat vakuutuspalvelut verkossa tapahtuvien rikosten ennaltaehkäisyyn ja seurausten minimoimiseen. Toimipisteemme sijaitsevat Helsingin Vallilassa ja Kuopiossa ja asiakkaitamme palvelee noin 50 asiantuntijaa. Konsernin pääkonttori on Ruotsissa, jossa yritys on toiminut vuodesta 1999. Suomessa olemme toimineet vuodesta 2008. Lisätietoja osoitteesta www.mysafety.fi.

Suomen Omakotiliitto ry on alansa ainoa valtakunnallinen pientaloasukkaiden ja vapaa-ajan asukkaiden edunvalvonta- ja palvelujärjestö, joka edistää pientalovaltaista elämänmuotoa. Omakotiliitto on puoluepoliittisesti sitoutumaton, ja siihen kuuluu 234 paikallisyhdistyksen kautta jo 71 000 henkilöjäsentä. www.omakotiliitto.fi.