7.11.2019 11.30

Omakotiliitto hakee rakentamisen asiantuntijaa

Tule meille töihin! Haemme Omakotiliiton toimistolle Helsinkiin rakentamisen asiantuntijaa. Tehtävässä pääsee syventymään laajasti asumisen asioihin, järjestötoimintaan ja rakentamisen lainsäädäntöhankkeisiin. Asiantuntija kehittää rakentamiseen ja remontointiin liittyviä jäsenpalveluja, neuvontaa ja koulutuksia. Työssä pääsee myös tekemään rakentamisalan vaikuttamistyötä.

Jäsenpalveluista vastaavan asiantuntijan tehtävänä on rakentaa, ylläpitää ja kehittää jäsenpalveluja kuten talon huoltokirjaa, antaa neuvontaa, ja järjestää koulutuksia jäsenille sekä verkossa että yhteistyössä yhdistysten kanssa. Tuet ja avustat vaikuttamistyötä rakentamisen osa-alueella. Tehtävässä pääset syventymään laajasti asumisen asioihin, järjestötoimintaan ja rakentamisen lainsäädäntöhankkeisiin.

Olet etsimämme henkilö, jos olet yhteistyökykyinen, pientaloasumisen edistäminen on intohimosi ja haluat auttaa ihmisiä asumaan kodeissaan taloudellisesti ja turvallisesti. Olet hyvä verkostoitumaan ja löydät tarvitsemasi tiedon nopeasti. Sinulla on hyvät it-taidot, ja pystyt osallistumaan omalla panoksellasi myös digitaalisten järjestelmien kehittämiseen.

Odotamme sinulta soveltuvaa rakentamisalan koulutusta. Sinulla on hyvä kokonaiskäsitys pientalojen rakennuttamisesta, rakentamisen energiatehokkuudesta, rakenneratkaisuista ja rakennusfysiikasta.

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ansioluetteloineen sähköpostilla katja.keranen@omakotiliitto.fi viimeistään 20.12.2019. Liitä hakemukseesi myös palkkatoiveesi.

Lisätietoa Talous- ja kehityspäällikkö Katja Keränen, katja.keranen@omakotiliitto.fi, 040 566 8875

Suomen Omakotiliitto on pientaloasukkaiden ja vapaa-ajan asunnon omistajien valtakunnallinen edunvalvonta- ja palvelujärjestö. Omakotiliittoon kuuluu 250 vapaaehtoisvoimin toimivaa omakotiyhdistystä ja vapaa-ajan asukkaiden yhdistystä, joissa on yli 74 000 jäsentä. Omakotiliitto on 1,1 miljoonan pienkiinteistön omistajan ja 2,7 miljoonan asukkaan asialla. Lisäksi liitto ajaa maamme lähes 500 000 vapaa-ajan asunnon omistajan etua.