5.5.2022 14.01

Omakotiliitto aloittaa yhteistyön MoistMaster Oy:n kanssa

Omakotiliiton jäsenyhdistysten jäsenille 100 euron alennus MoistMasterⓇ E35 BT -kuivanapitosäätimestä.

MoistMaster Oy on kehittänyt uuden kuivanapitosäätimen MoistMasterⓇ E35 BT, joka huolehtii varastojen, talousrakennusten, vapaa-ajan rakennusten, matkailuvaunujen ja vastaavien tilojen turvallisista kosteusolosuhteista ja niissä säilytettävien tavaroiden kunnosta minimaalisella energiankulutuksella. Säädin säästää säädettävän tilan koosta ja olosuhteista riippuen tyypillisesti 300–1000 € lämmityskuluissa jo yhdessä talvikaudessa.

MoistMasterⓇ E35 BT -säädin perustuu Tampereen yliopiston tutkimushankkeessa saatuun tietoon optimoidun lämmityksen vaikutuksista tilojen kosteusturvallisuuteen. Omakotiliitto ja Vapaa-ajan asukkaiden liitto ovat olleet mukana tutkimuksen ohjausryhmässä.

Omakotiliiton jäsenyhdistysten ja Vapaa-ajan asukkaiden liiton jäsenet saavat uuden yhteistyön johdosta 100 € alennuksen (26 %) MoistMasterⓇ E35 BT -säätimestä 6.5.-6.11.2022 välisenä aikana. Säätimen hinta on tällöin 275 €, kun ohjehinta on 375 €. Löydät alennuskoodin verkkokauppaamme kirjautumalla Omakotiliiton jäsensivuille.

Verkkokauppa ja lisätietoja kuivanapitosäätimestä löytyy MoistMasterin kotisivuilta osoitteesta www.moistmaster.fi

Kosteusturvallinen MoistMasterⓇ E35 BT huolehtii varastojen, vapaa-ajan tilojen, matkailuvaunujen ja vastaavien tilojen oikeasta kosteudesta minimaalisella energian kulutuksella ja takaa siten niiden ja niissä säilytettävien tavaroiden kunnon.