Uutiset ja tiedotteet

4.2.2020 10.01

Omakotiliiton toiminnanjohtaja vaihtuu

Suomen Omakotiliiton toiminnanjohtaja Kaija Savolainen luopuu tehtävästään liiton toiminnanjohtajana maaliskuun loppuun mennessä. Hän siirtyy Kuopion alueen kauppakamarin toimitusjohtajaksi.

Savolainen on työskennellyt Omakotiliiton toiminnanjohtajana vuodesta 2012 lähtien. ”Savolainen on työskennellyt täydestä sydämestään pientalo- ja vapaa-ajanasukkaiden puolesta. Kiitämme Kaijaa näkyvästä roolista Omakotiliiton edunvalvontatyössä ja jatkamme vahvaa työtämme hyvän asumisen puolestapuhujana”, painottaa Omakotiliiton hallituksen puheenjohtaja Ari Rehnfors.

Uuden toiminnanjohtajan rekrytointi käynnistetään välittömästi.

Suomen Omakotiliitto on maamme pientaloasukkaiden ja vapaa-ajan asunnon omistajien valtakunnallinen edunvalvonta- ja palvelujärjestö. Omakotiliittoon kuuluu 250 vapaaehtoisvoimin toimivaa omakotiyhdistystä ja vapaa-ajan asukkaiden yhdistystä, joiden yhteenlaskettu jäsenmäärä on 74 000 jäsentä. Omakotiliitto on 1,1 miljoonan pienkiinteistön omistajan ja siten 2,7 miljoonan asukkaan asialla. Lisäksi liitto ajaa 500 000 vapaa-ajan asunnon omistajan etua.