28.4.2021 9.00

Omakotiliiton puutarhaneuvonta uudistuu

Puutarhaneuvontaa on nyt saatavilla myös sähköisesti. Neuvojana aloittaa puutarhaopettaja Kirsi Tuominen.

Puutarhavalineet

Omakotiliiton jäsenilleen tarjoama puutarhaneuvonta uudistuu. Neuvontaa on saatavilla 28.4. alkaen puhelimitse keskiviikkoisin klo 19–20 sekä sähköisellä lomakkeella.

Puutarhaneuvojana toimii hortonomi, puutarhaopettaja Kirsi Tuominen. Hänet tunnetaan myös puutarhaoppaiden (Kysy puutarhurilta ja Kaikki kompostoinnista ja maanparannuksesta) kirjoittajana.

Löydät neuvonnan puhelinnumeron Omakotilehdestä sekä jäsensivuilta.

Jäsensivuilta löydät myös puutarhaneuvonnan sähköisen lomakkeen. Saat kysymykseesi vastauksen sähköpostitse.

Jos et ole vielä Omakotiliiton jäsenyhdistyksen jäsen, pääset liittymään tästä.

Jäsensivuille kirjautuminen

Pääset kirjautumaan jäsensivuille tästä. Jos et ole kirjautunut jäsensivuille vuodenvaihteen jälkeen, tulee sinun tilata uusi salasana Tilaa uusi salasana -sivulta. Saat sähköpostiisi vahvistuskoodin, joka tulee syöttää samalle sivulle. Sen jälkeen pystyt asettamaan itsellesi uuden salasanan.

Kirjautuminen edellyttää, että jäsentiedoissasi on toimiva sähköpostiosoite. Voit ilmoittaa sähköpostiosoitteesi Päivitä jäsentietosi -sivun lomakkeella tai sähköpostitse (toimisto@omakotiliitto.fi).