8.4.2017 15.49

Omakotiliiton liittovaltuuston puheenjohtajiksi Harri Nurmi, Hannele Puusa-Ruohonen ja Ahti Planman

Liittovaltuuston puheenjohtajat
Kuvassa vasemmalta: Omakotiliiton toiminnanjohtaja Kaija Savolainen, liittovaltuuston varapuheenjohtaja Ahti Planman, liittovaltuuston puheenjohtaja Harri Nurmi, liittovaltuuston varapuheenjohtaja Hannele Puusa-Ruohonen ja liiton puheenjohtaja Ari Rehnfors.

Suomen Omakotiliiton liittovaltuuston kevätkokous valitsi Omakotiliiton liittovaltuuston puheenjohtajaksi v. 2017-2020 Harri Nurmen Liedosta sekä varapuheenjohtajiksi Hannele Puusa-Ruohosen Vantaalta ja Ahti Planmanin Siilinjärveltä.

Suomen Omakotiliitto on maamme pientaloasukkaiden ja vapaa-ajan asunnon omistajien valtakunnallinen edunvalvonta- ja palvelujärjestö, johon kuuluu 250 vapaaehtoisvoimin toimivaa omakotiyhdistystä ja vapaa-ajan asukkaiden yhdistystä, joiden yhteenlaskettu jäsenmäärä on 74.000 jäsentä.

Liittovaltuusto muodostuu 55 jäsenestä ja 55 varajäsenestä eri puolilta maata. Liittovaltuusto on Omakotiliiton korkein päättävä elin liittokokousten välisenä aikana. Liiton puheenjohtajana eli liittohallituksen puheenjohtajana v. 2017-2020 on Ari Rehnfors Espoosta sekä 1. varapuheenjohtajana Jarmo Kiuru Oulusta ja 2. varapuheenjohtajana Pentti Heikkurinen Lahdesta.