Uutiset ja tiedotteet

15.11.2017 16.00

Omakotiliiton kotisivut uudistuivat

- Esimerkiksi oman yhdistyksen löytämistä olemme helpottaneet parantamalla hakutoimintoa, joka löytyy heti etusivulta, kertoo Omakotiliiton talous- ja kehityspäällikkö Katja Keränen.

Omakotiliiton kotisivut uudistuivat

Omakotiliiton uudet kotisivut on julkaistu 15.11.2017.  Uudelta sivustolta löytyy aiempaa jäsennellymmin tietoa liitosta, sen rakenteesta ja toiminnasta sekä asumiseen liittyviä juttuja, neuvoja ja vinkkejä. Sivustolta löytyy tuttuun tapaan myös talon pitoon ja rakentamiseen liittyvät määräykset ja säädökset sekä liiton edunvalvontateemat.

Sivustoa on pyritty kehittämään aiempaa käyttäjäystävällisemmäksi ja huomioimaan eri käyttäjäryhmät. Kaikki tärkeä tieto löytyy nyt suoraan etusivulta.

Jäsenet löytävät sivustolta yhteistyökumppaneiden rahanarvoiset jäsenedut ja tarjoukset, laki- ja rakennusneuvontapalveluiden yhteystiedot sekä sähköisen huoltokirjan.

Myös jäsenyhdistysten palvelut ovat entistä selkeämmin esillä, ja kaikki yhdistysten tarvitsemat materiaalit ovat ladattavissa sivuilta. Jäsenyhdistyksiä palvelevalle sivulle pääsee suoraan etusivun ”Tietoa aktiiveille” linkin kautta.

- Uudistuneen www-alustan myötä tarjoamme myös jäsenyhdistyksille entistä käyttäjäystävällisemmän ja monipuolisemman alustan, toteaa Keränen.

Uudistuneen ilmeen lisäksi sivut ovat ajan trendin mukaisesti erikokoisille näytöille skaalautuvat eli responsiiviset, ja niitä voi selata helposti mobiiliversiona. Sivuston on toteuttanut turkulainen Poutapilvi Oy, joka on yksi Suomen kokeneimmista digitaalisen median asiantuntijayrityksistä.

- Olemme tyytyväisiä lopputulokseen, ja uskon uuden sivuston palvelevan jäseniämme entistä paremmin, Keränen summaa.

Kuulemme mielellämme palautetta uudesta sivustosta!

Voit antaa meille palautetta sähköpostitse toimisto@omakotiliitto.fi tai puhelimitse 09 680 3710.