7.3.2022 15.48

MoistMasterilta uutuustuote kosteushaittojen ehkäisyyn

Hyödynnä Kevätmessutarjous! Omakotiliiton jäsenyhdistysten jäsenille Kevätmessujen ajan 15 % alennus kuivanapitolämmityssäädin MoistMasterⓇ E35 BT:stä. Tule käymään osastolla 7g129. Näyttämällä jäsenkorttisi saat verkkokauppaamme henkilökohtaisen alennuskoodin.

MoistMasterⓇ E35 BT älykäs kuivanapitosäädin säätää tilan sisäilman suhteellista kosteutta lämmittämällä tilaa tarpeen mukaan. Kuva: MoistMaster

MoistMaster on kehittänyt uutuustuotteen kosteus­haittojen ehkäisyyn. Älykäs kuivanapito­lämmityssäädin MoistMasterⓇ E35 BT huolehtii varastojen, vapaa-ajan tilojen, matkailuvaunujen ja vastaavien tilojen oikeasta kosteudesta minimaalisella energian kulutuksella ja takaa siten niiden ja niissä säilytettävien tavaroiden kunnon.

MoistMasterⓇ E35 BT perustuu Tampereen yliopiston tutkimushankkeessa saatuun tietoon lämmityksen vaikutuksista tilojen kosteusturvallisuuteen. Omakotiliiton ja Vapaa-ajan asukkaiden Liiton edustajat ovat olleet mukana myös kuivanapitosäätimen taustalla olleen tutkimushankkeen ohjausryhmässä.

Tarjoamme tästä uutuustuotteesta Omakotiliiton ja Vapaa-ajan asukkaiden Liiton jäsenille Kevätmessujen (7.-10.4.2022) ajan 15% alennuksen. Tule käymään osastolla 7g129. Näyttämällä jäsenkorttisi saat verkkokauppaamme henkilökohtaisen alennuskoodin!

Rakennusfysiikan professori Juha Vinha ja MoistMasterin hallituksen pj. pitää Kevätmessuilla 9.4. ja 10.4. esityksen aiheesta ”Optimoitua kosteusturvaa ja energiansäästöä tilojen ylläpitoon", mikä käsittelee tilojen kosteushaittojen ehkäisyä energiatehokkaasti ja esittelee MoistMasterⓇ E35 BT säätimen.

Lauantaina 9.4.2022, klo 12-12:30, Giganttilava
Sunnuntaina 10.4.2022, klo 15-15:30, Mökkilava