Uutiset ja tiedotteet

20.11.2016 17.56

Matti Ulmala Omakotiliiton kunniajäseneksi

Omakotiliiton liittokokous Mikkelissä kutsui rakennusmestari Matti Ulmalan Turusta Omakotiliiton kunniajäseneksi.

Suomen Omakotiliiton liittokokous Mikkelissä 19.-20.11.2016 kutsui Matti Ulmalan Turusta Omakotiliiton kunniajäseneksi. Päätös Ulmalan kunniajäsenyydestä tehtiin kokouksen alussa ja kunniajäsenyys astui voimaan heti.

Rakennusmestari Matti Ulmala on ollut Omakotiliiton pitkäaikaisena rakennusneuvojana 1990-luvulta alkaen vuoteen 2015 saakka. Lisäksi hän on toiminut mm. Omakotiliiton liittovaltuuston jäsenenä v. 2005-2012 sekä Omakotiliiton Varsinais-Suomen piirin piirihallituksen jäsenenä ja sihteerinä. Matti Ulmala on Vasaramäen Omakotiyhdistyksen pitkäaikainen jäsen sekä Varsinais-Suomen Omakotiyhdistyksen pitkäaikainen jäsen.

Omakotiliiton muut kunniajäsenet ovat Kalevi Taavila Kouvolasta ja Raili Mehtomaa Oulusta.

Matti Ulmala
Liittokokous kutsui Matti Ulmalan Omakotiliiton kunniajäseneksi kiitoksena ansiokkaasta ja pitkäaikaisesta työstä omakotiaatteen ja -toiminnan edistämiseksi. Onnittelukukat ja kunniakirjan luovuttivat liiton puheenjohtaja Mauri Harjula ja liiton toiminnanjohtaja Kaija Savolainen.