Uutiset ja tiedotteet

1.11.2016 15.27

Marras-joulukuussa liittyville loppuvuoden jäsenyys maksutta

Kun liityt nyt, saat vielä vuoden 2016 jäsenkortin, mutta jäsenmaksulasku saapuu vasta tammikuun 2017 lopulla.

Marras-joulukuussa liittyvät uudet jäsenet saavat loppuvuoden 2016 jäsenyyden maksutta! Heille lähetetään jäsenkortti 2016, mutta jäsenmaksulasku saapuu vasta tammikuun 2017 lopulla.

Liity jäseneksi nyt ja hyödynnä etusi:

• Neuvonta - Saat maksutonta lakineuvontaa, rakennusneuvontaa, energianeuvontaa sekä piha- ja puutarhaneuvontaa. Neuvontanumeron löydät jäsensivuilta tai Omakotilehdestä. >>
  • Huoltokirja - Saat veloituksetta pientalon huoltokirjavihkon. Oman kodin huoltokirjaa voi ylläpitää jäsentunnuksilla myös sähköisesti. Huoltokirja ohjaa toteuttamaan kotisi säännöllistä huoltoa ja kunnossapitoa. Hyvin täytetty huoltokirja on kiinteistökaupan yhteydessä usean tuhannen euron arvoinen! >>
  • Jäsenlehti ja sähköiset jäsenkirjeet Omakotilehti ja jäsenkirjeet tarjoavat ajankohtaista ja monipuolista tietoa asumisen eri osa-alueilta. Jäsenenä saat lehden itsellesi neljä kertaa vuodessa ja jäsenkirjeen sähköpostiisi joka toinen kuukausi.
  • Jäsenkortilla etuja - Esimerkiksi RTV:n myymälöistä saat alennusta 10-35 %, ja tarjoustuotteistakin aina 5 %, Kotipuutarha-lehden ensitilaus -50 %, Rantasipi -kylpylät -12 % päivän hinnasta, Viherlandiasta alennusta normaalihintaisista tuotteista 10 %, Ramirentin vuokrakoneista alennusta 20-25 %, Cramon vuokrakoneista ja -laitteista alennusta 10-50 % ja paljon muuta, katso lisää >

Jäsenyys Omakotiliiton jäsenyhdistyksessä kannattaa

Omakotiliitto kansalaisjärjestönä edustaa pientaloasukkaita ja vapaa-ajan asukkaita lainsäädännön valmistelussa ja kehittämisessä. Viimeaikoina olemme vaikuttaneet mm. energiatodistuslain uudelleen käsittelyyn, jätevesiasetuksen siirtymäajan pidentämiseen ja jätevesiasetuksen uudelleen arviointiin sekä nostaneet myös keskusteluun kiinteistöveron muodostumisen epäkohdat eri asumismuotojen välillä. Olemme suurena joukkona vahvempi vaikuttaja pientaloasumisen puolestapuhujana. Meitä kaikkia tarvitaan niin alueellisesti kuin valtakunnallisestikin. Suosittelethan jäsenyyttä myös tuttavillesi!