23.2.2018

Lasten Omakotihiihto -kilpailu 17.3.2018

Tuo lapsesi tai lapsenlapsesi hiihtämään tai tule muuten vaan nauttimaan talvisesta päivästä Laajavuoreen!

Tervetuloa mukaan Omakotiliiton ja Jyvässeudun Omakotiyhdistyksen järjestämään talvipäivään!

Tule rinteisiin, tuo lapsesi tai lapsenlapsesi hiihtämään tai tule muuten vaan jutustelemaan Jyvässeudun Omakotiyhdistyksen ja Omakotiliiton edustajien kanssa!

OMAKOTIHIIHTO on lapsille suunnattu hiihtokilpailu

La 17.3.2018
Klo 13-15
Laajavuoren hiihtokeskus, Jyväskylä

Kilpailuun voivat osallistua kaikki lapset, joten jos tunnet jonkun, niin pistähän viestiä kiertämään! :) Toivomme näkevämme pikkuväkeä paikalla runsain mitoin! Palkinnoksi suorituksesta tarjoamme mehua, makkaraa sekä osallistumispalkinnon. :)

Teemme kilpasarjat ilmoittautuneiden mukaan, joten ennakkoilmoittautuminen on tärkeää (mutta ei pakollista). www.omakotiliitto.fi/omakotihiihto

Tilaisuus on kaikille avoin ja ilmainen!

HYÖDYNNÄ JÄSENALENNUS

Omakotiliiton jäsenet saavat päivän hissilipuista 20 % alennuksen! Jäsenet saavat Laajiksesta muulloinkin 10 % alennuksen tunti- ja päivälipuista sekä suksihuollosta! Alennuksia myös Laajiksen kesätoiminnasta.