Uutiset ja tiedotteet

4.7.2019 11.03

Kysely korjausrakentamisen ja rakennusten energiatehokkuuden neuvontaa saaneille tahoille

Kesän 2019 aikana toteutetaan Motivan toimeksiannosta korjausrakentamisen ja rakennusten energiatehokkuuden neuvontatoiminnan toimivuuden ja saatavuuden arviointityö. Osana arviointia toteutetaan kysely neuvontaa saaneille tahoille. Mikäli olet saaneet neuvontaa, vastaathan kyselyyn.

Kesän 2019 aikana toteutetaan Motivan toimeksiannosta korjausrakentamisen ja rakennusten energiatehokkuuden neuvontatoiminnan toimivuuden ja saatavuuden arviointityö. Arvioinnilla tuetaan pitkän aikavälin peruskorjausstrategian laadintaa tuottamalla tietoa nykyisen neuvontatoiminnan toimivuudesta ja saatavuudesta sekä neuvonnan hyödyllisyydestä ja käytettävyydestä. Selvityksessä tuotetaan suosituksia, miten neuvontaa tulisi jatkossa kehittää. Arvioinnin toteuttaa MDI Oy.

Osana arviointia toteutetaan kysely korjausrakentamisen neuvontaa sekä rakennusten energiatehokkuuden edistämisen neuvontaa saaneille tahoille. Mikäli olette saaneet neuvontaa, toivoisimme, että ehtisitte vastata kyselyymme. Kyselyn vastaukset ovat erittäin tärkeässä roolissa arvioinnin tulosten ja johtopäätösten sekä kehittämissuositusten tuottamisessa.

Linkki kyselyyn: https://link.webropolsurveys.com/S/2472B0AF736D969A

Kyselyyn vastaaminen kestää arviolta n. 10-15 minuuttia. Vastausaikaa kyselyssä on 16.8 asti. Vastaustiedot käsitellään luottamuksellisesti MDI Oy:ssä.

Lisätietoja kyselystä antaa MDI:stä: Juho Nyman (juho.nyman@mdi.fi)

Lisätietoa pitkän aikavälin peruskorjausstrategiasta: www.motiva.fi/remppa

Ystävällisin terveisin,

Juho Nyman