8.8.2024 14.01

Jäsenkorttien toimituksessa viivettä

Jäsenkorttien toimituksessa on noin kahden viikon viive jäsenkorttien toimittajasta johtuen. Pahoittelemme viivästystä! Uusien jäsenten jäsenyys on voimassa heti, kun jäsenyys on viety jäsenrekisteriin, vaikka jäsenkortti ei olisi vielä saapunut.

Jäsenkorttien toimituksessa on tällä hetkellä noin kahden viikon viive. Viivästys huomioidaan jäsenmaksulaskujen eräpäivässä.

Korttien ja laskujen viivästyminen ei vaikuta uusien jäsenten jäsenyyden alkamiseen. Sähköpostiosoitteensa liittymislomakkeessa ilmoittaneet saavat sähköpostiviestin, kun jäsenyys on kirjattu alkamaan jäsenrekisterissä. Viestissä on ilmoitettu myös jäsennumero, jonka avulla pääsee hyödyntämään Omakotiliiton jäsenetuja, kuten lakineuvontapalveluita, vaikka kortti ja lasku eivät olisi vielä saapuneet.

Jos et ole ilmoittanut liittymislomakkeessa sähköpostiosoitettasi ja haluat selvittää jäsennumerosi, ota yhteyttä Omakotiliiton asiakaspalveluun, niin selvitetään jäsenyyden tilanne.

Pahoittelemme viivästystä jäsenkorttien toimituksessa!