28.6.2023 16.00

Haemme järjestöasiantuntijaa jäsenpalveluumme ja yhdistysten tueksi vakituiseen työsuhteeseen

Oletko meidän uusi järjestöasiantuntija? Hae mukaan tekemään työtä pientalo- ja vapaa-ajan asumisen puolesta!

Työssäsi tuet paikallisia omakoti- ja vapaa-ajan asukkaiden yhdistyksiä ja piirijärjestöjämme heidän viestintä- ja markkinointimateriaalien toteutuksessa, ja toteutat yhdistysten markkinointimateriaaleja. Hoidat muun muassa yhdistysten ja liiton verkkosivujen päivittämistä, yhdistystoimijoiden kouluttamista heillä käytössä olevien palveluiden (verkkosivut ja jäsenrekisteri) sekä sosiaalisen median käyttöön ja avustat yhdistyksiä jäsenrekisteriin liittyvissä tehtävissä. Teet työssäsi tiivistä yhteistyötä muun toimiston henkilöstön kanssa niin järjestötyössä kuin markkinoinnissa ja viestinnässä.

Yhdistysten tukitoimintojen lisäksi työskentelet osana asiakaspalvelutiimiä, ja hoidat jäsenien ja yhdistysten palvelua puhelimitse ja sähköpostitse.

Olet etsimämme henkilö, jos omaat hyvät asiakaspalvelu- ja yhteistyötaidot, sinulla on osaamista kuvankäsittely ja taitto-ohjelmien käytöstä (Adobe Photoshop ja InDesign) sekä sosiaalisesta mediasta. Pystyt myös tuottamaan tekstiä yhdistyksiemme tarpeisiin. Aiempi kokemus verkkosivujen ylläpidosta on hyödyksi tehtävässä.

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ja palkkatoiveesi ansioluetteloineen sähköpostilla katja.keranen@omakotiliitto.fi viimeistään 15.8.2023. Työsuhde alkaa sopimuksen mukaan. Työ sisältää jonkin verran iltatyötä ja matkustamista.

Lisätietoa työpaikasta voit kysyä 1.8. alkaen Katja Keränen, katja.keranen@omakotiliitto.fi, 040 566 8875

Suomen Omakotiliitto on maamme ainoa pientaloasukkaiden ja vapaa-ajan asunnon omistajien tai haltijoiden valtakunnallinen edunvalvonta- ja palvelujärjestö. Omakotiliittoon kuuluu 230 vapaaehtoisvoimin toimivaa omakotiyhdistystä ja vapaa-ajan asukkaiden yhdistystä, joiden yhteenlaskettu jäsenmäärä on yli 70.000 jäsentä. Omakotiliitto on maamme 1,1 miljoonan pienkiinteistön omistajien ja 2,7 miljoonan asukkaan asialla. Lisäksi liitto ajaa maamme lähes 500.000 vapaa-ajan asunnon omistajien etua.