22.1.2018 9.58

Biokattilan mittausnäytös 30.1.2018 Kuhmossa

Mittausnäytöksessä pääset seuraamaan mittausta paikan päällä, ja kuulemaan nuohoojamestari Ari Laukkasen neuvot kattilan käyttöön ja huoltoon.

Kutsu: Biokattilan mittausnäytös 30.1.2018 Kuhmossa

Aika: Tiistai 30.1.2018, klo 16.00-18.00
Paikka: Kuhmon Ikkuna Oy, Sammontakojankatu 8, 88900 Kuhmo

Biokattilamittauksella tehokkaampaan kattilan käyttöön

Energiatehokas biokattilan käyttö säästää polttoainetta, kattilaa, rahaa, työaikaa ja ympäristöä. Biokattilamittauksella tarkistetaan, onko kattilan säädöt tehty oikein käytetylle polttoaineelle. Kun kaikki on kunnossa, palaminen tapahtuu tehokkaasti, polttoainetta säästyy ja hiukkaspäästöt palamisesta ovat vähäiset.

Nuohooja voi mitata biokattilan energiatehokkuuden ja opastaa sen säädöissä niin, että polttoainetta kuluu mahdollisimman vähän. Mittaus tehdään savukaasuanalysaattoreilla, jotka soveltuvat kiinteän polttoaineen kattiloihin.

Tervetuloa seuraamaan biokattilan mittausnäytöstä ja saamaan opastusta paikan päälle!

Voit jakaa tätä kutsua eteenpäin myös tuttavillesi.

Mittaukset ovat osa Biokattilaneuvontaa

Biokattilamittaukset liittyvät Kutteri-sopimukseen, jonka alan järjestöt ja yritykset ovat solmineet ympäristö-ministeriön kanssa. Omakotiliitto on mukana Kutteri-sopimuksessa. Omakotiliitto tekee työtä sen eteen, että biokattiloiden oikeaan käyttöön kannustetaan neuvonnan menetelmin, jotta vältytään turhilta kustannuksilta ja pakollisilta kattilakatsastuksilta.

Kutteri Tehokkaasti puulla Biokattilaneuvonta

Tilaisuuden järjestää Nuohousalan Keskusliitto yhteistyössä Suomen Omakotiliiton kanssa.