23.2.2023 13.00

Asumisasioiden verkoston tapahtuma pientalojen energia-asioista Kansalaisinfossa

Tervetuloa eduskunnan asumisasioiden verkoston ensimmäiseen varsinaiseen tapahtumaan perjantaina 3.3. klo 9–10.30 Kansalaisinfoon Pikkuparlamenttiin tai Omakotiliiton Facebook-liveen.

Kutsu

tervetuloa eduskunnan asumisasioiden verkoston ensimmäiseen varsinaiseen tapahtumaan pe 3.3. klo 9–10.30 Kansalaisinfoon Pikkuparlamenttiin, Arkadiankatu 3, 00101 Helsinki.

Tilaisuus on avoin myös yleisölle ja sitä on mahdollista myös seurata Omakotiliiton Facebook-livessä. Kahvitarjoilu 30 ensimmäiselle. Tilaan mahtuu 50 henkilöä. Facebook-liveen pääset tästä

Teemana on pientalojen energia-asiat.

Professori Sampsa Hyysalo, Aalto yliopisto, tulee kertomaan viime syksyn Omakotiliiton jäsenyhdistysten jäsenille suunnatun energiakyselyn tutkimustuloksista. Kysely tehtiin Omakotiliiton jäsenille ja vastaajia oli lähes 5000 henkilöä eri puolelta Suomea.

Tämän jälkeen on asumisverkostossa olevien eduskuntaryhmien kommenttipuheenvuorot aiheeseen.

Tapahtuman järjestää Eduskunnan asumisasioiden verkosto, jossa puheenjohtajana Eveliina Heinäluoma (sdp), varapuheenjohtajina Mia Laiho (kok) ja Pia Lohikoski (vas) Suomen Omakotiliitto toimii koordinaattorina.

Eduskunnan asumisasioiden verkoston ensimmäinen varsinainen tapahtuma pidetään 3.3.2023 Pikkuparlamentissa. Kuva: Hanne Salonen / Eduskunta