Uutiset ja tiedotteet

20.11.2016 18.00

Ari Rehnfors Omakotiliiton puheenjohtajaksi v. 2017-2020

Viikonvaihteessa 19.-20.11.2016 pidetyssä Omakotiliiton liittokokouksessa Mikkelissä liiton puheenjohtajaksi vuosiksi 2017-2020 valittiin espoolainen Ari Rehnfors

Suomen Omakotiliiton liittohallituksen puheenjohtajaksi eli liiton puheenjohtajaksi vuosiksi 2017-2020 on valittu Ari Rehnfors Espoosta. Rehnfors valittiin Omakotiliiton puheenjohtajaksi viikonvaihteessa 19.-20.11.2016 pidetyssä Omakotiliiton liittokokouksessa Mikkelissä.

Ari Rehnfors on 65-vuotias espoolainen. Hänellä on pitkä kokemus omakotiasumisesta ja hänen harrastuksiaan ovat pientaloasumiseen liittyvä järjestötoiminta, Lions -toiminta ja Caravan -matkailu. Rehnfors on ollut perustamassa kuutta edelleen toimivaa Omakotiliiton paikallisyhdistystä. Rehnfors on toiminut Omakotiliiton liittovaltuuston puheenjohtajana v. 2013-2016 ja liittovaltuuston 1. varapuheenjohtajana v. 2009-2012. Lisäksi Rehnfors on ollut Omakotiliiton järjestötoimikunnan jäsenenä v. 2009-2016.

Ari Rehnfors on toiminut myös Suomen Omakotiliiton Uudenmaan piirin puheenjohtajana v. 2009-2016 ja Uudenmaan Omakotiyhdistyksen hallituksen jäsenenä sekä Kauklahden Omakotiyhdistyksen hallituksen jäsenenä.

AriRehnfors20112016
Ari Rehnfors on Omakotiliiton puheenjohtaja liittokokouskaudella 2017-2020.