29.3.2021 9.30

Äänestä vuoden pientalomyönteisintä kuntaa – voita liput Asuntomessuille

Omakotiliitto etsii Suomen pientalomyönteisintä kuntaa. Vastaa ja voita kahden hengen lippupaketti Asuntomessuille Lohjalle!

Missä on hyvä asua ja elää? Panostaako oma asuin- tai mökkikuntasi pientaloasumiseen?

Omakotiliitto selvittää jälleen yhdessä Hirsitaloteollisuuden ja Pientaloteollisuuden kanssa Suomen pientalomyönteisintä kuntaa. Vastaamalla voit vaikuttaa siihen, mikä kunta Suomessa on asumisen ja rakentamisen kannalta pientaloasukkaalle myönteisin paikka elää, asua ja rakentaa.

Palkinto jaetaan nyt viidettä kertaa. Aiemmin voittajiksi on valittu Kontiolahti, Rusko, Siilinjärvi ja Muurame. Tänä vuonna palkintaa vuoden pientalomyönteisin kunta kahdessa sarjassa: yli 50 000 asukkaan ja alle 50 000 asukkaan kunta.

Vastausaikaa on 11.4.2021 saakka. Vastanneiden kesken arvotaan neljä kappaletta kahden hengen lippupaketteja kesän Asuntomessuille Lohjalle.

Vastaa kyselyyn tästä.

Kiitos osallistumisesta!