Lieksan Omakotiyhdistys

Kevätvuosikokouksen aluksi muisteltiin vähän menneitä. Hallituksesta oli vuodenvaihteessa jäänyt pois neljä konkaria, joita haluttiin nyt muistaa.

Martti Tirronen on ollut hallituksen jäsen viisi vuotta, josta ajasta varapuheenjohtajana vuoden ja puheenjohtajana neljä vuotta. Lisäksi hän on osallistunut Omakotiliiton P-K:n piirijärjestön hallituksen kokouksiin kolmena vuonna.

Martti
Martti Tirronen

Teuvo Välijoki on ollut hallituksen jäsen seitsemän vuoden ajan. Teuvo on ollut monessa mukana, hankkinut uusia jäseniä yhdistykseen ja suorittanut ilmoitushankintaa tiedotuslehteen.

Teuvo
Teuvo Välijoki

Pentti Lamberg on myös tehnyt pitkän uran yhdistyksen hyväksi ja ura jatkuu vieläkin hallituksesta eroamisen jälkeen, koska emme ole saaneet vielä jatkajaa Pentin hoitamille monille tehtäville.

Pentti on myös yhdistyksen perustajajäsen ja ollut hallituksen jäsen koko ajan viime vuoden loppuun saakka. Pentti on ollut sihteerinä vuosina 1996-2000, rahastonhoitajana vuosina 1998-2004 ja vuonna 2007. Lisäksi hän on osallistunut Omakotiliiton P-K:n piirijärjestön hallituksen kokouksiin vuosina 1996-2003. Pentti on hoitanut alusta lähtien ja hoitaa edelleen jäsenrekisteriä ja muita jäsenasioita.

Pentti on perustanut yhdistyksen kotisivut ja ylläpitää niitä. Eli Pentin ura yhdistyksen ja Omakotiliiton hyväksi on ollut todella mittava ja suuret kiitokset ansaitseva. Kiitokseksi arvokkaasta työstä Pentti Lambergille luovutettiin Omakotiliiton kultainen ansiomerkki.

Pentti L
Pentti Lamberg

Eero Kainulaisella onkin pitkä ura yhdistyksen toiminnassa, hän on yksi perustajajäsenistä ja toiminut hallituksessa perustamisvuodesta 1996 viime vuoden loppuun saakka. Eero on ollut puheenjohtajana vuosina 1996-1999, varapuheenjohtajana vuosina 2000-2002 ja osallistunut Omakotiliiton P-K:n piiri- järjestön hallituksen kokouksiin vuosina 1996-1999.

Kaikille hallituksesta eronneille annettiin Omakotiliiton pöytäviiri ja kukkakimppu. Vielä kerran kiitos heille.

Sihteeri Meeri ja palkitut pojat
Teuvo, Pentti, Martti ja Eero