Lieksan Omakotiyhdistys

Kunniamerkit ja viirit valmiina jaettavaksi ansioituneille toimijoille

30.05.2006 yhdistyksen hallitus kokoontui Pitopalvelu Heikkisen tiloissa ja juhlavuoden kunniaksi kokoukseen oli kutsuttu myös perustajajäsenet, joista monet ovat olleet yhdistyksen hallinnossa alusta alkaen ja erilaisissa tehtävissä Omakotiliiton tai P-K:n piirijärjestön hallinnossa.

Lieksan Omakotiyhdistyksen hallitus 2006

Tilaisuudessa jaettiin Omakotiliiton myöntämät hopeiset ansiomerkit kolmelle ansioituneelle: Pentti Kastiselle, Pentti Lambergille ja Eero Kainulaiselle.

Omakotiliiton viirin saivat Pentti Hiljanen, Veikko Nuutinen, Pertti Osmala, Erkki Turunen, Mauri Honkanen, Jouko Muikku ja Ilkka Utriainen.

Kunniakirjat  ja hopeiset ansiomerkit  vas. Eero Kainulainen, Pentti Lamberg ja Pentti Kastinen
Kunniakirjat ja hopeiset ansiomerkit vas. Eero Kainulainen, Pentti Lamberg ja Pentti Kastinen

Tilaisuudessa oli paikalla myös yhdistyksemme 1000. jäsen Jouni Kärkkäinen puolisonsa kanssa. Heille luovutettiin Bomban kylpylään lahjakortti.

Lieksan Omakotiyhdistyksen 1000.s jäsen Jouni Kärkkäinen vas. ja  puheenjohtaja Martti Tirronen
Lieksan Omakotiyhdistyksen 1000.s jäsen Jouni Kärkkäinen vas. ja puheenjohtaja Martti Tirronen